AdamYZF Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Cześć, wpadł mi w ręce....silnik Trabanta 601, czyli 2T 600ccm na dwóch garach :D zabieram się do mozolnej budowy Choppera z dwusuwem ale takiego wyrywającego ramiona ze stawów jak wejdzie w rezo. w tym poście będę starał się wrzucać co się tam obecnie dzieje ale w związku z tym że jest tu wielu fanów 2T a ja szukam i szukam i nie mogę znaleźć to mam pytanie czy ktoś może ma mapę kanałów cylindra? chciałbym zobaczyć jak to wygląda nim wezmę się za generalkę i porting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) najpierw zacznij od najprostszych rzeczy -membrany na dolotach ,. l odleżyć zamach , gaźnik w jakiś od krosówy bym poszedł i osobno doloty ( ogarniasz tiga ? ) zapłon elektronik nawet z wykorzytaniem seryjnego przerywacza jako czujnika to już dużo ugrasz :D silnik trabanta ma zajebisty potencjał na dużą moc , ja kiedyś chciałem koniecznie buggy z tym piecem robić ale brak gratów mnie zniechęcił .... wychodzisz ze skrzyni trampka z napędem na łańcuch z półosi czy na boss hosa i tylko sprzęgło :D ? Edytowane 1 Czerwca 2018 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 najpierw zacznij od najprostszych rzeczy -membrany na dolotach ,. l odleżyć zamach , gaźnik w jakiś od krosówy bym poszedł i osobno doloty ( ogarniasz tiga ? ) zapłon elektronik nawet z wykorzytaniem seryjnego przerywacza jako czujnika to już dużo ugrasz :D silnik trabanta ma zajebisty potencjał na dużą moc , ja kiedyś chciałem koniecznie buggy z tym piecem robić ale brak gratów mnie zniechęcił .... wychodzisz ze skrzyni trampka z napędem na łańcuch z półosi czy na boss hosa i tylko sprzęgło :D ? membrany chyba oleje bo tam są stawidła, myślę póki co w ten sposób, po generalce oczywiście, polerkach itd wrzucić większy gaźnik, wywalić koło zamachowe i spawaka założyć, podnieść okno wydechowe co by go zakręcić na 7-8tys, tylko teraz mam gwoździa jak chodzi o układ wydechowy, czy robić jeden dyfuzor na dwa gary (pracują w różnych cyklach) czy osobno, poza tym gdzie ja to zmieszczę w ramie hardtailu? co do biegów to urżnę blok tak żeby spasować z dołem od jakiegoś moto, skrzynia szóstka była by wypas z mocnym sprzęgłem, napęd z wału, zębatka - łańcuch na sprzęgło i jazda jeszcze wracając do silnika to po takich skromnych modach już powinna być petarda ale z czasem pewnie coś dojdzie zapłon? HGW xD no właśnie coś będę musiał skombinować, oryginalnego nie mam a i podejrzewam że jest do dupy, CDI z allegro ni uja bo indukcja za mała na dwie świece, pewnie z innego dwugarowego dopasuje ale większość japońców R2 to 4T, może dwa niezależne od kosy spalinowej? xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 zapłon? HGW xD no właśnie coś będę musiał skombinować, oryginalnego nie mam a i podejrzewam że jest do dupy, CDI z allegro ni uja bo indukcja za mała na dwie świece, pewnie z innego dwugarowego dopasuje ale większość japońców R2 to 4T, może dwa niezależne od kosy spalinowej? xD normalny tranzystorowy albo tyrystorowy elektronik , projekt z czegoś do kaszla bo w kaszlu i tak iskra była non stop( co obrót wału jak w 2t ) i dynamiczna zmiana kąta wyprzedzenia była realizowana mechanicznie na przerywaczu i podłączyć takie moduł pod oryginalny przerywacz ( 2 sztuki każda na jeden cylinder ) odpadnie ci wtedy problem wypalania styków przerywacza przez duży prąd , ciągła regulacja przerwy i elektronik jest szybszy mniej bezwałdny i lepiej się na nim kręci ( lepsza reakcja na gaz i wyższe obroty maksymalne co do biegów to urżnę blok tak żeby spasować z dołem od jakiegoś moto, skrzynia szóstka była by wypas z mocnym sprzęgłem, napęd z wału, zębatka - łańcuch na sprzęgło i jazda nom :D zajebiście byłoby znaleźć silnik motocyklowy co ma napęd sprzęgła łańcuchem ale chyba 90% współczesnych ma zębatką z wału więc będzie gruba rzeźba ( mnie jedyny sprzęt co ma sprzęgło napędzane łańcuchem jaki kojarzę to ogar 200 :D ) chyba że kosz sprzęgłowy przerobić na zębatkę pod łańcuch zamiast zębatki odbierającej z wału ale coś mi się wydaje że obciązenia wywołane szarpaniem łańcucha ukręca wałek ze sprzęgłem ale większość japońców R2 to 4T czujnik od japsa a moduł budować własny , dwusuw nie potrzebuje dynamicznego wyprzedzenia a to mają japsy 2 garowe w module tranzystorowym realizowane , można zobaczyć co będzie się działo z mapą od jakiegoś gs500 , ale ja myślę że będzie lipa :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.