Patryk Moscicki Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Witam wszystkich serdecznieOpisze moj problem moze ktos z tym sie uporal juzKiedy to sie stalo :Mialem troszke za malo plynu e chlodnicy bo mi uciekl przez zle dokrecony kurek ale widzialem ze na ziemi nie bylo duzo wiec tylko dokrecilemI pojechalem to bylo na torze . Na drugiej sesji zaczol mi sie grzac uroslo do 240F wiec zjechalem motor ostyglDolalem plynu bylem zdziwionu bo weszlo troszke sporoAle odpalilem temperatura po wlaczeniu wiatraka zaczynala spadac ok jade dalejPo 3 okrazeniu ju mialem problem z obrotami na wyzszych obrotach motor zacza dymic ale nie dymil caly czas puszczal dym co chwile zatrzymalem patrze w okienku mleko ok koniec jazdy . SILNIK:Olej mleko , plyn w chlodnicy czysty obudowie filtra powietrza mlekoZdiolem pokrywe na niej maslo sprawdzilem zawory ustawione byly wszystkie ok zdiolem glowice i odziwo uszczelka nie wyglada nigdzie na przepalona co dziwniejsze 1 cylinder molry 2 suchy 3mokry 4 mokryWyjolem pompe wody tez wyglada ok i teraz rozkladam rece ktos ma jakis pomysl?Dzieki za uwage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Peknieta glowica / cylinder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Moscicki Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Blok stoi skrecony dwa cylindry ktore sa odsloniete jeden mokry drogi suchy wygladaja z gory dobrze na glowicy nie moge znalesc pekniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Silnik nadaje się do wyrzucenia.To masło to była emulsja oleju z płynem chłodniczym. Brawo, jak se na torze na tym pojeździłeś Panewki czy wałki to cię musiały chwalić... Pęknięta może być zarówno głowica, jak i tuleje cylindrów.To, że tego nie widzisz, nie oznacza, że tego nie ma.Kilka lat temu walczyłem z dużym dieslem co dawał podobne objawy ale nic nie było widać. Dopiero nagrzanie palnikiem acetylenowym kolejnych cylindrów pokazało pęknięcie, które na zimno było niewidoczne. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Moscicki Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Dzieki za odpowiec bede szukal kolejnego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.