mateuszplex Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Witam, niestety znowu przychodzę z problemem z moim Rometem, chodzi o to ze nie gaśnie światło stopu jak tylko włączę zapłon od razu świeci sie światło stop, kiedy wciskam albo hamulec nożny albo ręczny to i tak nadal świeci, ani nie przygasa ani nie świeci mocniej, podczas odpalonego silnika to samo. Odłączyłem dwa kabelki które idą do takiej małej kostki koło hamulca ręcznego, chyba to czujnik ale wtedy też świecił światło stop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Masz drugi czujnik stop pod nogą?Może on leży.Drugi powód, to zwarcie w obwodzie stopu. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszplex Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Masz drugi czujnik stop pod nogą?Może on leży.Drugi powód, to zwarcie w obwodzie stopu. Żużu77, R12RT '05, CieszynA możesz mi wyjaśnić jak wygląda drugi czujnik pod stopką albo gdzie on dokładnie jest bo tam tylko widze sprężynkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Nie znam dokładnie twojego motocykla. Porada ma charakter podpowiedzi, ma cię naprowadzić.Obejrzyj wszystkie elementy od dźwigni hamulca po tylne koło. Możesz mieć czujnik mechaniczny, sterowany dźwignią, sprężynką z cięgna łączącego pedał z hamulcem, lub w przypadku układu hydraulicznego - nawet czujnik hydrauliczny, sterowany ciśnieniem.Tak, że przyjacielu, szukaj elementu połączonego z układem hamulca, z którego będą wychodzić przewody. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 (edytowane) Jak się przejechałeś po błocie to pewnie zatarł się nożny czujnik pedału hamulca. Kombinerki i na chama go wyciągnij. WD40 dla rozruszania i sprawdź. STOP świeci w 99% jeśli któryś z tych dwóch czujników nawali, a jeśli obydwa są sprawne to trafiłeś na 1/100000 innej opcji. Romet to Chińczyk będący kopią czegoś normalnego (spoko, mam chiński Romet ADV 125 z Yinganga), czyli konstrukcja bazująca na najprostszych, skutecznych rozwiązaniach. Japonia to 2kg drogiej miedzi, a Romet to 100g, ale ma to działać tak samo i w zasadzie działa. Jedyna różnica polega na jakości wykonania i tu trzeba przejrzeć podzespoły, czy coś się nie zdeformowało lub nie wypaliło. Z fabryki Zongshen zjeżdżają Romety ADV 250, BMW i Harleje. Na pewno to się wielu osobom nie podoba, ale choruję na ADV 400. Edytowane 11 Maja 2018 przez wiciu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.