Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ale to chodzi o skład gumy, inny w letnich, inny w całorocznych inny w zimówkach ........ generalnie chodzi o temperaturę przy jakiej guma twardnieje i mogę się założyć że całoroczne szybciej stwardnieją niż zimówki. Jerzyk mieszka w Krakowie a tam zimy często atakują :D Stwardniec to wiesz co moze :) No a tak generalnie to masz pewnosc ze ta wielosezonowa na nasz rynek ma taki sklad ze twardnieje w zime, a moze jest tak eleastyczna jak wasze zimowki. Nie wiesz i sie nie dowiesz jak i ja, grunt ze sie sprawdza w zime i lato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ja mam cały czas twardo ;) A tak poważnie to jak sie sprawdza to ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 nie wiem jak w Polsce ale cale Stany jezdza na calorocznych,a uwierz,ze odleglosci tam pokonywane nijak sie nie maja do tych w Europie.Wyjezdzalem w lutym na Floryde,w NYC pizdzi,snieg i wiatr a na Florydzie +25 C.To samo na zachod,NYC +10 a po 11 godz.w Chicago -10C.Jerzyk. Coś się nie zgadza. Z jednej strony piszesz, że pokonywane odległości w USA są większe a z drugiej, że opony szybciej się zestarzeją niż zużyją. Taka opona żyje około 40-60 tys. km. Jeśli więc ktoś dużo jeździ to jak ma mu się zestarzeć? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERZYK-NYC Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Filipie,mowie o Polsce w tym przypadku.Ze tutaj mniej sie jezdzi a opony lezu pol roku w garazu a pol jezdza.Wiec w sumie przebieg dzielimy na pol.I opona wyglada na calkiem dobra a ma juz swoje lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Filipie,mowie o Polsce w tym przypadku.Ze tutaj mniej sie jezdzi a opony lezu pol roku w garazu a pol jezdza.Wiec w sumie przebieg dzielimy na pol.I opona wyglada na calkiem dobra a ma juz swoje lata. .Z tego co kojarzę żywotność opony nowej, to minimum 5 lat. Zatem jak ktoś naprawdę mało jeździ, to mu się uniwersalne sprawdzą w kontekście ekonomicznym. Jeśli jednak ktoś jeździ powiedzmy te 20 tys. km. rocznie, to już nie ma obawy, że mu się te opony zestarzeją. Wnioski wysnuły się same :) Pozdr.F Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Ludzie się dojściem do punktu kontrolnego nie przejmują, a co dopiero wiekiem gum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERZYK-NYC Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 ok,nie ma co zdziwiac.Ja uzywam calorocznych,inni sezonowych,niech bedzie.Byle jezdzic ostroznie i z rozwaga,ot co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 I z głową...... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERZYK-NYC Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Te opony Nokian sa rewelacyjne jesli chodzi o cisze i przyczepnosc na suchym i mokrym.Jechalem ostatnio w burzei lalo okrutnie,zadnych niespodzianek.Co do zimy to musze poczekac,zeby ocenic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wentylek Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Zależy czy interesują Cie letnie czy całosezonowe, bo rozumiem że o zimówkach nie myślisz :D W tym sezonie najwięcej sprzedaje: Nokian zLine i Nokian Rotiviva AT Plus Od Michelina najpopularniejsza jest bezkonkurencyjnie (zaznaczam sezon 2018 i to statystyki z mojego warsztatu) Michelin Primacy - letnie i CrossClimate + - całoroczne. Jako wulkanizator polecam osobiście coś od Yokohamy albo Toyo- np. Toyo NanoEnergy 4 to bardzo dobra opona letnia, do tego niedroga. Jest jeszcze w podobnej cenie i dobrej jakości cośod Rikena dla średniej klasy aut - RIken RoadPerformance. To chyba tyle w tym sezonie Cytuj PROserwis - opony motocyklowe i samochodowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.