Adam M. Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Bardzo mozliwe ze tak zrobie.Na razie codziennie sprawdzam poziom plynu i oleju ale jest dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Metalowych uszczelek się nie dokręca. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 He diagnosta metalowe byly prawie wszystkie pod glowice, tyle ze stare mialy jedna wkladke z perforowanej blachy (wiec tez byly stalowe). Od wielu lat sa uszczelki wielowarstwowe "nieosiadajace" (teoretycznie bo wszystkie osiadaja tyle ze te na tyle ze nie trzeba powtarzac czynnosci) Nie widze w zestawie do Subaru szpilek glowicy, czyzbys Adamie zlozyl na stare (nie byly zwezane) mierzac ile sie wyciagnely i dokladajac przy dokrecaniu, no no no :) tak domniemam nie widzac ich na zdjeciu a slyszac cene ich i ile ma tylko wytrzymac auto :) Teoretyczne no no no sa stale odksztalcone, praktycznie roznie to bywa. Nie pisales tez czy sprawdzales powierzchnie bloku przymiarem, a blok tam lichy jest wiec i podatny na odksztalcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Właśnie w Subaru były montowane tzw. szmaciane uszczelki, które były słabsze przynajmniej w teorii. Później zastąpiono je metalowymi (obustronnie). Robiłem to kilkukrotnie, za każdym razem bez fuck upów, więc proszę mnie nie pouczać :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Zgadzam sie ze uszczelki siadaja - w Triumphie mam dokladnie taka sama uszczelke Cometic, stalowa, wielowarstwowa ze szczeliwem i po jakichs 400 km zrobionych jeszcze zupelnie sporo siadla. Srub nie zmienialem, bo cena wzieta z du...y a jest jakas granica inwestowania w stary samochod. Wlozylem 2 tysiaki ( po rowno za robote i czesci ) i uwazam ze chwatit. Na 2 lata musi wystarczyc.Rozbieram teraz silnik od Hondy Civic i blok jest identyczny - open deck, ale poniewaz cylindry w pozycji pionowej to o wiele mniej problemow z uszczelkami.Bloku tez nie mierzylem, bo nawet gdyby byl odksztalcony to i tak bym go nie naprawial - za duzo by to kosztowalo.Samochod mial byc zrobiony we wtorek, a zostal zaczety w piatek tak ze wszystko trzeba bylo ogarnac w 3 dni - dealer na samo zamowienie czesci musial dluzej czekac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Te czesci drogie w uj, neima sie co dziwic, ze za wielka sadzawka tyle zarabiaja :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.