Skocz do zawartości

Problemy silnika Subaru 2.5l ze szczelnoscia uszczelek glowicy


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

He diagnosta metalowe byly prawie wszystkie pod glowice, tyle ze stare mialy jedna wkladke z perforowanej blachy (wiec tez byly stalowe). Od wielu lat sa uszczelki wielowarstwowe "nieosiadajace" (teoretycznie bo wszystkie osiadaja tyle ze te na tyle ze nie trzeba powtarzac czynnosci)

 

Nie widze w zestawie do Subaru szpilek glowicy, czyzbys Adamie zlozyl na stare (nie byly zwezane) mierzac ile sie wyciagnely i dokladajac przy dokrecaniu, no no no :) tak domniemam nie widzac ich na zdjeciu a slyszac cene ich i ile ma tylko wytrzymac auto :) Teoretyczne no no no sa stale odksztalcone, praktycznie roznie to bywa.

Nie pisales tez czy sprawdzales powierzchnie bloku przymiarem, a blok tam lichy jest wiec i podatny na odksztalcenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w Subaru były montowane tzw. szmaciane uszczelki, które były słabsze przynajmniej w teorii. Później zastąpiono je metalowymi (obustronnie). Robiłem to kilkukrotnie, za każdym razem bez fuck upów, więc proszę mnie nie pouczać :)

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie ze uszczelki siadaja - w Triumphie mam dokladnie taka sama uszczelke Cometic, stalowa, wielowarstwowa ze szczeliwem i po jakichs 400 km zrobionych jeszcze zupelnie sporo siadla. Srub nie zmienialem, bo cena wzieta z du...y a jest jakas granica inwestowania w stary samochod. Wlozylem 2 tysiaki ( po rowno za robote i czesci ) i uwazam ze chwatit. Na 2 lata musi wystarczyc.

Rozbieram teraz silnik od Hondy Civic i blok jest identyczny - open deck, ale poniewaz cylindry w pozycji pionowej to o wiele mniej problemow z uszczelkami.

Bloku tez nie mierzylem, bo nawet gdyby byl odksztalcony to i tak bym go nie naprawial - za duzo by to kosztowalo.

Samochod mial byc zrobiony we wtorek, a zostal zaczety w piatek tak ze wszystko trzeba bylo ogarnac w 3 dni - dealer na samo zamowienie czesci musial dluzej czekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te czesci drogie w uj,

 

neima sie co dziwic, ze za wielka sadzawka tyle zarabiaja :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...