mostasz Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 W jawie Ts 350 ma luz 0,16 tzn. tłok ma 58,22 a cylinder przy samym oknie wydechowym 58,38 . Drugi cylinder ma 58,36. Tłoki są równe i zbliżone do fabrycznych ? Jak sądzę w takim wylataniu należy się szlifowanie do II nadwymiaru na luz 0,05 ??Generalnie w jawie czasami robili luz 0,03 ale może nie ma co przesadzać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 0.03 to głupota w chłodzonym powietrzem 2T za ciasno , chyba że naprawdę jeździsz po emrycku ....... inna sprawa to jakość maszyny którą robi szlif i honowanie :D tłoki masz z almotu chińskie czy jakies normalne ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Poza tym przed montażem dobrze tłoki wyważyć bo często maja różna wagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masselo Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 (edytowane) Róznica średnic tłok -cylinder to 0.06(czyli 0.03) przy orginalnych czesciach. Musisz pamietac że zamiennik moze inaczej sie rozrszerzac niż orginał co bedzie skutkowac przytarciem.Zmierz cylinder w 3 wysokosciach i w dwóch osiach. i zobaczysz jaki szlif zrobicSzlif w JAWIE robimy co 0.25Sam osobscie dla almotów zrobiłem 0.05 i nic sie ne dzieje. Edytowane 28 Stycznia 2018 przez Masselo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Tłoki są czeskie AX (almet - czeskie , nie mylić z almot) montowane od lat 80 -tych w Cz (jawy miały tłoki MH), ale te AX idealnie trzymają wymiar fabryczny - mierzyliśmy średnicówką w 15 miejscach tłok i cylinder :P Szlif będzie na 0,05 bo fachowcy się boją na 0,03 że to trzeba mega delikatnie docierać - mam czujnik temperatury wody od audi i go wkładam pod świecę -jak osiągam 110 - 115 stopni to gaszę motor i czekam aż ostygnie do 90 -w taki sposób mija pierwsze 100 -150 km, potem już tak się nie grzeje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 -jak osiągam 110 - 115 stopni to gaszę motor i czekam aż ostygnie do 90 -w taki sposób mija pierwsze 100 -150 km, potem już tak się nie grzeje :P najgłupszt możliwy sposób chłodzenia prosisz się żeby złapało ...... milion razy lepiej by było zgasić go przy niższej temp albo jak osiągnie 110-115 jechać tak żeby wystygł ..... 90% ludzi zaciera silniki przez przegrzanie gasząc przegrzany silnik i licząc że wystygnie to będzie dobrze a nawet w wiatrołapie jak jedziesz to temperatura jest odprowadzana z tłoka i pierścieni bo rusza się i cylindry owiewa powiew wiatru a jak się zatrzymasz to nie ......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Michoa - jak jest na docieraniu to nie da się zrobić tak jak mówisz przez pierwsze 100 km jak jest bardzo ciasne pasowanie...Otwarcie przepustnicy pomaga... Edytowane 5 Marca 2018 przez mostasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Da się, więcej paliwa i nie dasz rady go zagrzać :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.