justom71 Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Niedawno nabyłem Suzuki DR 125 i falują obroty na biegu jałowym. Wyczuwalny luz na osi przepustnicy, po rozebraniu gaźnika uszczelki do wymiany ale nie wiem gdzie je mogę kupić. Gaźnik z czujnikiem położenia osi przepustnicy więc nie można założyć gaźnika zamiennika.Proszę o poradę narazie w sprawie gaźnika a co jeszcze wyjdzie to się okaże bo motor nie jedzie jak trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batko lenin Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Uszczelki być może u dealera Suzuki, ale złoją cię cenowo :sad: Poszperaj na olx albo allegro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIGGI Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Proszę o poradę narazie w sprawie gaźnika a co jeszcze wyjdzie to się okaże bo motor nie jedzie jak trzebaJa bym radził zmienić moto. Przy jednym cylindrze w czterosuwie o tak małej pojemności wszystko co będzie bolało ten 17-to letni silnik, będzie utrapieniem. Quote Destruction of the empty spaces is my one and only crime Link to comment Share on other sites More sharing options...
justom71 Posted October 17, 2017 Author Share Posted October 17, 2017 Ja bym radził zmienić moto. Przy jednym cylindrze w czterosuwie o tak małej pojemności wszystko co będzie bolało ten 17-to letni silnik, będzie utrapieniem.Zmiana motoru nie rozwiązuje problemu przyszłemu nabywcy. Jak sprzedam to motor sprawny.17-to letni motor to małolat przy moich zabytkach;) a może podpowie ktoś z jakiego gaźnika można zastąpić oryginalną membramę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
justom71 Posted January 10, 2018 Author Share Posted January 10, 2018 Silnik trafił na warsztat. Wał korbowy ma luz na kornie, tłok do wymiany po zapłonie detonacyjnym. Zastanawiam się nad zakubem nowego silnika z Allegro.http://allegro.pl/nowy-silnik-kompletny-do-suzuki-gn125-dr125-i6237286433.htmlczy ktoś ma taki silnik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta_ka_es Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Ja mam problem z regulacją gaźnika w dr z 98 roku po wymianie łańcuszka, zalewa się paliwem albo gaśnie. Ale będę jeszcze wymieniać dyszę i może jakoś pójdzie :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Wymianie jakiego lancuszka ? :).Kiedy sie przelewa, albo gasnie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta_ka_es Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Wymianie jakiego lancuszka ? :).Kiedy sie przelewa, albo gasnie ?Rozrządu :) Jak się dodaje gazu, po zimie tak jest. Ale liczę na to, że jak dojdzie dysza z Suzuki, i gaźnik się wyreguluje zgodnie z manualem to będzie Ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 To znaczy co sie dzieje jak sie dodaje gazu ?Jaki jest objaw tego zalewania ?Ktora dysza przyjdzie z Suzuki, w najprostszym gazniku sa co najmniej 4 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta_ka_es Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Ta main jet, już nie pamietam rozmiaru.Jak się dodaje gazu to traci moc i gaśnie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Main jet odpowiada w gazniku za zakres najwyzszych obrotow, a nie za gasniecie podczas przyspieszania.Opisz dokladniej w jakim zakresie obrotow i po jakim czasie od uruchomienia silnika nastepuje gasniecie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta_ka_es Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Main jet odpowiada w gazniku za zakres najwyzszych obrotow, a nie za gasniecie podczas przyspieszania.Opisz dokladniej w jakim zakresie obrotow i po jakim czasie od uruchomienia silnika nastepuje gasniecie. Szczerze, to nie jestem w stanie odpowiedzieć na tak techniczne pytanie w każdym razie po wymianie dyszy jest ciut lepiej ale np podczas hamowania obroty rosną, silnik wyje... da się jeździć ale to nie to. Radzą mi wymienić gaźnik wiec szperam na olx. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.