pyzdra1 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Jestem w trakcie wymiany wałków rozrządu. Podczas rozbierania silnika zauważyłem, że wszystkie moje litery są zamontowane odwrotnie tzn otworem olejowy do zewnątrz. Sporo się naczytałem, że otwory powinny być skierowane do silnika. Jestem pewien, że nikt wcześniej tam nie zaglądał przede mną. Zostawić je tak jak były czy zamontować otworami do w kierunku silnika? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Otwory w lifterach po przeciwnej stronie względem otworów zasilających w lifterblockach.. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Hm.. jaki silnik? Jakie liftery??Jakie lifterbloki??? Piszesz wałków - Twin Cam znaczy sie? :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 2 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Przepraszam powinienem podać jaki silnik. 88" A. 2004 twin P.S. błąd w pierwszym poście. Powinno być liftery zamiast litery oczywiście Edytowane 2 Października 2017 przez pyzdra1 Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Nie no spokojnie, nie czepiam sie literówek.Pytałem o firmę od lifterów, bo są różnice... i podejrzewam, że jak zmieniasz wałki to liftery tez... :cool: Edytowane 2 Października 2017 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 3 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Liftery są oryginalne i takie też pozostaną. Mailowałem z firmą fueling (mam od nich wałki ) i dział techniczny pisał, że wałki można stosować z oryginalnymi lifterami i sprężynami zaworowymi.Wymieniłem napinacze i łożyska wałków Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Skoro tak, to niezmieniałbym pozycji części które pracowały tak od nowosci...Zmiana kierunku otworów nie ma w TC aż tak wielkiego znaczenia jak w EVO.Z kolei silniki EVO posiadają różny system zasilania lifterów wiec tu trzeba miec wiedze co sie robi, w TC tego problemu nie ma bo wszystkie bloki zasilaja liftery w olej w taki sam sposób.To o czym piszesz - to tak po prawdzie, ani jeden ani drugi system nie jest optymalny... ktos kto sie wypowiada o tym jak to montowac chyba nie do końca rozkminił "problem".Tak wiec ja bym nie kombinował, bo to nie ma sensu w tym akurat przypadku. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 3 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Dziękuję za odpowiedź Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hade Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Skoro tak, to niezmieniałbym pozycji części które pracowały tak od nowosci...Zmiana kierunku otworów nie ma w TC aż tak wielkiego znaczenia jak w EVO.Z kolei silniki EVO posiadają różny system zasilania lifterów wiec tu trzeba miec wiedze co sie robi, w TC tego problemu nie ma bo wszystkie bloki zasilaja liftery w olej w taki sam sposób.To o czym piszesz - to tak po prawdzie, ani jeden ani drugi system nie jest optymalny... ktos kto sie wypowiada o tym jak to montowac chyba nie do końca rozkminił "problem".Tak wiec ja bym nie kombinował, bo to nie ma sensu w tym akurat przypadku.Witaj Fis. Wtrące się , prosilbym o wyjasnienie jakie sa rodzaje systemów zasilania lifterów w evo, bo jestem wlasnie w trakcie montazu. Interesuje mnie rowniez ustawienie otworów w lifterach przy montazu. dzieki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Liftery są oryginalne i takie też pozostaną.Mailowałem z firmą fueling (mam od nich wałki ) i dział techniczny pisał, że wałki można stosować z oryginalnymi lifterami i sprężynami zaworowymi.Wymieniłem napinacze i łożyska wałków Sent from my SM-G900F using Tapatalk Nie do końca chyba załapałem, ale Oni napisali, że mozesz stosowac wałki OEM i sprezyny OEM czyli masz wałki "bolt in".Ja miałem na mysli stosowanie uzywanych lifterów do nowych wałków... przynajmniej takich z wiekszym "nalotem"... :wink:Ale rozumiem, ze tą sprawę już ogarnąłeś... Edytowane 18 Października 2017 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hade Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Witam. Takie małe sprostowanie, liftery w evo można założyc otworem w każdą stronę, nie ma to znaczenia, po to jest kanał smarujący w kolo liftera, żeby olej dotarł z każdej strony. Więc nie potrzeba jakiejś szczególnej wiedzy ,aby je zamontować. System smarowania jest jeden i zupełnie nic skomplikowanego tam nie ma , także nie ma co straszyć Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Nie do końca chyba załapałem, ale Oni napisali, że mozesz stosowac wałki OEM i sprezyny OEM czyli masz wałki "bolt in".Ja miałem na mysli stosowanie uzywanych lifterów do nowych wałków... przynajmniej takich z wiekszym "nalotem"... :wink:Ale rozumiem, ze tą sprawę już ogarnąłeś... Tak. Sprawa juz ogarnięta.Mtocykl juz na chodzie. Jeszcze tylko strojenie na hamowni. Odczuwalna różnica w jeździe już jest na duży plus Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Wiadoma sprawa... A ile przebiegu miały te oryginalne liftery? Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Wiadoma sprawa... A ile przebiegu miały te oryginalne liftery?14700 mil były rozebrane i czyszczone. Edytowane 18 Października 2017 przez pyzdra1 Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 No to znośnie... szerokości. :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.