Mati Gretzki Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Witam na wstępie i pozdrawiam fotumowiczów Mam pytanie, na które nie mogę znaleść jasnej odpowiedzi. Niedawno zdemontowałem i wyczyściłem gazniki (dwa) w mojej CeBuli. Po montażu był problem, ponieważ prawdopodobnie łapał lewe powietrze, ale po kolejnym rozkręceniu i skręceniu króćców jest ok. Chciałbym teraz wyregulować to, cvo powinno się wyregulować, tzn mieszanke obrotów jałowych, obroty jałowe, zsynchronizować gazniki i może ewentualnie skasować luzy zaworowe. Zaznaczam, że jestem amatorem, nie mechanikiem. Na chwilę obecną po czyszczeniu gazników motor jezdzi super generalnie od 3k obr., bez problemu się rozpędza i silnik pracuje jak żyleta. Poniżej 2000 - 1500 obr/min zaczyna się dławić i gasnie. Doprawdy nie wiem co w tym momencie wyregulować i wjakiej kolejności?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Brak regulacji w zakresie wolnych obrotów. Do regulacji potrzeba trochę wiedzy i doświadczenia. Do poprawnej synchronizacji gaźników do wiedzy i doświadczenia jeszcze wakuometry. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Sadze ze masz zapchany uklad wolnych obrotow, ktory wymaga oczyszczenia.Najlepiej oddac korpusy gaznikow na myjke chemiczna lub ultradzwiekowa po rozebraniu ich i usunieciu wszystkich czesci plastikowych i gumowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 I nie próbuj gotować na nich zupy octowej ;) Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...