Greedo Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Dobry,Mam taki problem z Kymco People 250. Kupiłem go niedawno i generalnie skuter jest w dobrym stanie, bezwypadkowy i nie zmęczony. Problem jest taki, że przy odkręceniu gazu przyspiesza liniowo, tj wolno i raczej jak 125 niż 250. Zdarza się, że ma taki moment przy 60, 80 czy 90 że coś mu się "odblokuje" i jakby dostał małego turbo - przyspiesza o wiele lepiej niż zwykle. Wymieniłem filtr powietrza, pasek z rolkami. Co to może być? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Być może dałeś za lekkie lub zbyt cięzkie rolki wariatora,przez co ciągle moze ślizgać się pasek,zamiast napędzać koło. Przejrzyj też sprzęgło,tj spręzyny i okładziny .Tak samo dzwon sprzęgła,jak jest niebiesko fioletowy to jest już przegrzany a to oznacza wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Rolki kupiłem oryginalne, 20g. Sprzęgło oglądałem, nie jest przegrzane, okładziny są dość grube (niestety, nie zmierzyłem). Czy sprężynę powinno dać się łatwo ścisnąć rękoma, trzymając za talerz? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Rolki kupiłem oryginalne, 20g. Sprzęgło oglądałem, nie jest przegrzane, okładziny są dość grube (niestety, nie zmierzyłem). Czy sprężynę powinno dać się łatwo ścisnąć rękoma, trzymając za talerz?Kolego miałem na myśli spręzynki sprzegła,a nie spręzyne centralna.Propo centralnej to są różne twardości. Soft,Medium,Strong ,czyli miękka,średnia i twarda,teoretycznie im twardsza tym lepiej,ale ma to sens przy tuningowanych silnikach wysokoobrotowych.Przy seryjnych są miekkie spręzynyJak trzymasz serię to lepiej niech tak zostanie,bo pożniej możesz mieć problem z wyregulowaniem całego napędu. Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Ok, zlokalizowałem problem. Membrana w gaźniku jest dziurawa. Skleiłem ją żeby zobaczyć jaka będzie różnica i jest kolosalna ;) Wiem że patent długo nie potrzyma, ale w Kymco 40 dni czekania na nową (zamówiłem i tak). Zamówiłem też używany gaźnik, z niby dobrą membraną, zobaczymy jak będzie. PS ile może wytrzymać takie klejenie membrany? :D Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Halo, kleił ktoś kiedyś membranę? :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Ja kilka lat temu kleiłem "na chwilę" elastyczną "kropelką" i możliwe, że do dzisiaj trzyma. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Ja właśnie czymś takim pokleiłem i niby mam drugi gaźnik, ale zobaczę ile wytrzyma. Na razie nie puszcza ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.