trop122 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 W tym silniku było niskie ciśnienie,tylko 3.05-4.0 atm.Silnik uruchamiał się z lekkim trudem. Wymieniłem pierścienie i ciśnienie wzrosło od razu po złożeniu do 7.0-8.0 atm.W tej chwili nie mogę go uruchomić.Jak użyłem samostartu to odezwał się na jednym może dwóch cylindrach tak od niechcenia i dalej nic.W książce podane jest ciśnienie 12 atm. To przy takim jak tu jest powinien zaskoczyć. Proszę o jakąś poradę co mogę z tym zrobić nie wywalając tego na złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Zle zlozony rozrzad,lub zle podlaczony uklad zaplonowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Tak jak kolega pisze cos pomerdałeś przy składaniu - kolejność fajek albo rozrząd. Z drugiej strony to ciśnienie za wiele nie rokuje dla tego silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Ciśnienie ma, bo jeszcze wszystko jest naolejone po złożeniu, trzeba było zrobić remont głowicy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.