Andrzej JK Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Witam uprzejmie,czy ktoś z Was ma doświadczenia lub uwagi odnośnie tłumików dostępnych u louisa? Chodzi konkretnie o ten model:https://www.louis.eu/artikel/universal-exhaust-conic-long/10027110?filter_article_number=10027110&list=369901038 Moje się kończą powoli, cena jest atrakcyjna, ale może znacie lepsze rozwiązanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWfilip Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 (edytowane) Pewnie nikt z tu obecnych nie kupował tego tłumika. Co nie znaczy, że jest zły. Ty potrzebujesz dwóch sztuk. I za te pieniądze nikt nic lepszego nie doradzi. Jaj się Tobie podobają, masz forsę i pasują jeśli chodzi o montaż to bież. Nawet są dość podobne do oryginalnych a dostaniesz dwie nowe rury. Nie mam pojęcia jak to brzmi, ale pewnie i tak lepiej niż stare i zużyte. Pozdro. Edytowane 1 Września 2017 przez LWfilip Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 1 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Przy najbliższej okazji kupię to w Pasawie albo Monachium. Wolę to pomacać przed zakupem. Dam znać, jak się sprawuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWfilip Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Sprawdzenie osobiście to bez gadania. Tym bardziej, że możesz. Pochwal się, co z tego wyszło. Będzie dla innych. Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Przy uniwersalach jedyny problem jaki może wystąpić, to późniejszy utrudniony montaż demontaż tylnego koła( o ile wystąpi)... jak mielim w 1 sztuce BMW.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 2 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Przy uniwersalach jedyny problem jaki może wystąpić, to późniejszy utrudniony montaż demontaż tylnego koła( o ile wystąpi)... jak mielim w 1 sztuce BMW.. Wersja 66 cm jest minimalnie krótsza od oryginału. Kąt w jakimś tam zakresie da się wyregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 29 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Wersja 66 cm jest minimalnie krótsza od oryginału. Kąt w jakimś tam zakresie da się wyregulować. Na razie mogę przekazać wrażenia z montażu. Tłumik jest montowany na śrubie z łbem sześciokątnym (M8, klucz 30), która z nakrętką i podkładką sprężynującą jest w zestawie. W tłumiku jest rynienka, w którą wsuwa się łeb śruby. Pozwala to na spokojne wsunięcie tłumika po umieszczeniu śruby w otworze montażowym. W moim motocyklu oryginalny tłumik był mocowany w dwóch otworach umieszczonych w odległości 12 cm od siebie. Zakres regulacji położenia tłumika wspomnianą wyżej rynienką prawie pasował do mocowania w jednym z tych otworów. Brakowało dwóch milimetrów. W zestawie jest listwa ,,adaptera'' z kilkoma otworami, ale żadna para otworów nie miała rozstawu 12 cm. Postanowiłem więc wywiercić dodatkowy otwór w listwie, zamocować listwę do ramy a tłumik do jednego z wolnych otworów adaptera. Dopasowałem obejmy redukcyjne (w komplecie są trzy na różne średnice wewnętrzne kolektora) założyłem ciasno tłumiki i skręciłem całość. Jutro odpalę i zobaczymy czy jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 1 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 (edytowane) (...)Jutro odpalę i zobaczymy czy jest dobrze. Sam sobie odpowiadam, ale na przyszłość dobrze jest wiedzieć więcej. Przy odpaleniu pojawił się problem, bo kopniak wchodzi w kolizję z tłumikiem :-(. Oryginalny tłumik jest nieco węższy (brakuje ok 9 mm), a dodatkowo śruby mocujące tłumika są umieszczone we wgłębieniu pasującym do blaszki montażowej. To wszystko sprawia, że trzeba mocno się nagłówkować przy montażu. Ostatecznie udało mi się to poskręcać umieszczając blaszkę montażową wewnątrz ramy. Edytowane 1 Października 2017 przez Andrzej JK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.