Nitomen Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Witam Wczoraj troszkę polatalem na koniu i dwa razy gasilem silnik i dwa razy dopiero po kilkukrotnym naciśnięciu startera silnik odpalil , nie bylo zadnego jazgotu czy strzelania , tylko brak reakcji na przycisk , nstomiast zauważyłem ze kontrolka luzu lekko przygasala, kontrolka oleju i wyświetlacz LCD nie przygasly, ani nie zresetowalo mi komputera pokładowego. Po dojechaniu do domu, zrobiłem ponownie test odpalania i bez uwag, z 6 razy łapał natychmiast po wciśnięciu startera. Ładowanie sprawdzone i przy 5 tys obr jest 13.8V na światłach i wiatraku chłodnicy .Gdzie szukac problemu ? Na polaczeniach czy w rozruszniku ? Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 W samym przycisku, styki przy przekaźniku rozrusznika. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Czujnik luzu albo wspomniany wyżej przekaźnik. Obczaj czy problem pojawia się też z wciśniętym sprzęgłem. Hondowskie przekaźniki lubią się zamulać pyłem z zaoksydowanego alu. Rozbierz przekaźnik rozrusznika (jak się da - nie wiem jaki ma vfra) i zobacz czy coś z niego się nie sypie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Kiiedyś w gixxie miałem identyczny problem. Przyczywa była w czujniku klamki sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Tylko ze na luzie nie trzeba wciskac sprzegla aby odpalić moto, to samo stopka boczna, nie musi byc złożona aby na luzie ja odpadalic. Popsiikam specjalnym płynem w przełączniki i sprawdzę przekaźnik. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Ale jak ci kontrolka od luzu przygasa to tak jakbyś luzu nie miał i nie odpali. Te czujniki rzadko mają problem ze stykami. Raczej po prostu wyciera się w nich trzpień od tarcia i w warunkach granicznych powoduje to przygasanie kontrolki. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.