Mateq Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam.Mam problem z moim Suzuki GSXR750 k6. Otóż podczas jazdy na niskich obrotach, tak do około 4tyś co jakiś czas obroty gwałtownie spadają do 0 na około 2 sekundy ale motocykl nie gaśnie, zaczyna wtedy świecić kontrolka od immobilizera i na liczniku wyświetla check. Dzieję się to tylko na rozgrzanym silniku. Zaczęło się to dziać po ostatniej jeździe w deszczu. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Zgaduje ze to zalane wtyczki pod czachą i lewą owiewką. Rozpiąć, osuszyć, spiąć ponownie i powinno być dobrze. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Wewnątrz wtyczek sucho wiec raczej to nie to. Nie dzieje mi się to tylko w deszczu. Dzieje się to za każdym razem jak dobrze nagrzeje motocykl i jadę na niskich obrotach do około 4 tyś, na wyższych żadnych anomalii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 To, że wtyczka sucha to jeszcze nie sukces. Styki nadal mogą być zaśniedziałe lub też mogło zeżreć przewody przy konektorach. Niskie obroty to większe wibracje.Podpisuję się pod teorią Bimbaka i poświęciłbym więcej czasu na przejrzenie wszystkich kostek. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) Jak chcesz się upierać że to nie woda we wtyczkach to sprawdź błędy, ewentualnie zobacz czy jak tak szarpie nie wyświetla FI na zegarach.Ale generalnie powinno być tak że puki nie masz błędów to winne są połączenia elektrycznie. Nie bardzo też kojarzę co by mogło się zmieniać po 4k obrotów. Dziwne zachowanie tylko na niższych obrotach tym bardziej wskazuje na problem natury elektrycznej/połączeniowej czyli takiej która nie wywołuje usterki wg ECU.To samo może sugerować pojawianie się tego na ciepłym silniku czyli gdzieś jest woda która zaczyna sprawiać problem dopiero kiedy zamienia się w parę np przekłamuje odczyt z tps, iap lub iat. To jednak moim zdanie wywołałoby błędy FI Edytowane 18 Lipca 2017 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Ok dzięki za pomoc, bardziej szczegółowo przejże wszystkie kostki. Błędu FI przy spadku obrotów nie ma, ale tak jak wcześniej pisałem zaczyna świecić kontrolka od immobilizera i check. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 To na prawdę wygląda na problem elektryczny. Check i immo nie powinny mrugać. Obczaj czy nie zalało kostki anteny immo (pierścień wokół stacyjki). Ewentualnie kiepskie połączenia, luźne piny wtyczek. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Dobra wszystkie połączenia na przodzie i pod airboxem dokładnie przejrzane. Zaśniedziałe było jedno akurat od zegarów. Kostka od immo nie zalana. Niestety muszę czekać, aż przyślą mi linkę od gazu i wtedy będę mógł sprawdzić czy wszystko działa jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Kostka od zegarów powinna mieć gumowego kondoma który szczelnie wchodzi na gniazdo w zegarach. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 I jest a mimo to było zaśniedziałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Hmm to jak problem nie minie przyjrzyj się samym zegarom. Może obudowa nieszczelna. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Myślałem, że już problem zażegnany ale jednak nie. Jeździłem dobrą godzinę problem nie występował, aż obroty znowu spadły jednak już nie w takiej częstotliwości jak poprzednio, spadło kilka razy i później się nie pojawiało. Chyba będę musiał gdzieś zdiagnozować to na kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 Mało prawdopodobne aby komp to zdiagnozował. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Problem rozwiązany jakiś czas temu, napisze może komuś się kiedyś przyda. Okazało się, że po prostu wyrobiła się sprężyna przytrzymująca stopkę boczną. Deszcz to był zbieg okoliczności. Im dłużej jeździłem tym mniej dociskała czujnik i spadały obroty do 0. Domyśliłem się po tym, jak całkowicie mi zgasł i po ponownym odpaleniu gasł przy wrzucaniu pierwszego biegu. Ale i tak dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.