TPS Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Cześć Wszystkim Mam lekki dylemat - przymierzam się po 7 latach do przesiadki z SV650s na CBR600F (2012). RR nie chcę, bo to zbyt sportowy motocykl jak na moje potrzeby - głównie śmigam w mieście (Uć), czasami wyjadę poza, na obwodnicę. Do miasta SVs w zupełności wystarcza - stracić lejce na niej łatwo. Problemem jest trasa szybkiego ruchu lub autostrada, gdzie SVs brakuje mocy i tyle. Nie uprawiam turystyki na Suzi, nie jeżdżę w trasy (byłem w dwóch i tylko pierwszy przejazd 400km mi się podobał, potem już była walka ze zmęczeniem, a nie jaranie się nawijanymi kilometrami)Suche fakty są takie, że CBR ma 102 kuce i 64 Nm, a SV ma 71 kucy i 65 Nm. Nie mam jeszcze porównania, ale czy CBR 600 F nie będzie jednak lepiej sobie radzić powyżej 140k/km?Inni mówią - kupuj litra, skoro chcesz czuć różnicę powyżej 140km/h! Nie jestem przekonany, czy do mojej jazdy głównie po mieście litr ma sens, chociaż CBR 1000 HRC zrobiła na mnie wrażenie, ale jej nie kupiłem. Pozycję na SVs uwielbiam. Mam wzmocnione lagi, więc moto nie nurkuje podczas hamowania, przewody w oplocie, więc hamowanie też działa lepiej. Do jazdy po ciasnych winklach to idealne moto. Jedyna rzecz, na autostradzie/obwodnicy nie ma jak uciec do przodu - brakuje mocy. Nie chodzi mi to aby zapie###lać, ale jedynie móc uciec do przodu kiedy będą na lewym pasie jakieś auto lekko mi siada na tyłku. SV brakuje mocy i czuję się na niej jak na motorynce. Inna opcja to unikać autostrad i jeździć wyłącznie po drogach krajowych podczas jazdy wokoło komina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Cześć Wszystkim Mam lekki dylemat - przymierzam się po 7 latach do przesiadki z SV650s na CBR600F (2012). RR nie chcę, bo to zbyt sportowy motocykl jak na moje potrzeby - głównie śmigam w mieście (Uć), czasami wyjadę poza, na obwodnicę. Do miasta SVs w zupełności wystarcza - stracić lejce na niej łatwo. Problemem jest trasa szybkiego ruchu lub autostrada, gdzie SVs brakuje mocy i tyle. Nie uprawiam turystyki na Suzi, nie jeżdżę w trasy (byłem w dwóch i tylko pierwszy przejazd 400km mi się podobał, potem już była walka ze zmęczeniem, a nie jaranie się nawijanymi kilometrami) Suche fakty są takie, że CBR ma 102 kuce i 64 Nm, a SV ma 71 kucy i 65 Nm. Nie mam jeszcze porównania, ale czy CBR 600 F nie będzie jednak lepiej sobie radzić powyżej 140k/km?Inni mówią - kupuj litra, skoro chcesz czuć różnicę powyżej 140km/h! Nie jestem przekonany, czy do mojej jazdy głównie po mieście litr ma sens, chociaż CBR 1000 HRC zrobiła na mnie wrażenie, ale jej nie kupiłem. Pozycję na SVs uwielbiam. Mam wzmocnione lagi, więc moto nie nurkuje podczas hamowania, przewody w oplocie, więc hamowanie też działa lepiej. Do jazdy po ciasnych winklach to idealne moto. Jedyna rzecz, na autostradzie/obwodnicy nie ma jak uciec do przodu - brakuje mocy. Nie chodzi mi to aby zapie###lać, ale jedynie móc uciec do przodu kiedy będą na lewym pasie jakieś auto lekko mi siada na tyłku. SV brakuje mocy i czuję się na niej jak na motorynce. Inna opcja to unikać autostrad i jeździć wyłącznie po drogach krajowych podczas jazdy wokoło komina E tam 600 też na autostradę się nadaje, moja pc23 przy normalnych autostradowych 200 bez problemu jeszcze przyspiesza, jeśli chce się jeszcze jakiegoś Mercedesa wyprzedzić, tak że o 20 lat młodsza 600f też powinna pojechać fajnie :) Dla czysto rekreacyjnych wypraw przez miasto i czasami autostradę, w zupełności wystarczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPS Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 E tam 600 też na autostradę się nadaje, moja pc23 przy normalnych autostradowych 200 bez problemu jeszcze przyspiesza, jeśli chce się jeszcze jakiegoś Mercedesa wyprzedzić, tak że o 20 lat młodsza 600f też powinna pojechać fajnie :) Dla czysto rekreacyjnych wypraw przez miasto i czasami autostradę, w zupełności wystarczy :) Celuję w CBR 600 f pc41. SVs przy 200 już kaszle. Dzięki za opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 A myślałeś o Hornecie 900? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPS Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 A myślałeś o Hornecie 900?Nie ta pozycja - ja lubię clipony, owiewki i lekko pochyloną pozycję. Dlatego celuję w CBR 600 F CP41 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 To bierz SV 1000 i masz po problemie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPS Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) To bierz SV 1000 i masz po problemie... Myślałem o tym, ale SV1000 nie ma ABS :sad: , a mnie ABS kilka razy dupsko uratował. Edytowane 8 Lipca 2017 przez TPS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.