Skocz do zawartości

dławi się i gaśnie na zimnym silniku Daytona 600


samzi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z motocyklem daytona 600 2003r. 40tys. "na liczniku" 😊

A wiec tak Na zimnym silniku nie pali na dotyk gdaknie i gaśnie trzeba z 3 razy zakręcić żeby załapała i odpaliła i zaczyna się objaw jak by nie dostawala paliwa spadają obroty dusi sie i nagle gaśnie trzeba trzymać manetkę gazu albo co chwile dodac lekko gazu żeby nie zgasła jak juz się rozgrzeje przestaje gasnąć ale tez ma jakies jazdy bo obroty lekko falują i jak chwile postoi włączona tez potrafi zgasnąć do tego ma opóźnioną reakcje na gaz gdy dodaje się gazu przy normalnej jeździe ma taką jak by dziurę spowolniona reakcje na gaz pie przyśpiesza równomiernie tylko po chwili dostaje kopa przy czym szarpie do tego po dobrym przeciągnięciu i szybkim do hamowaniu potrafi zgasnąć a i strzela z wydechu jak schodzi wolno nawet z 5-6tys

Po nad rok temu nie mialem z nią takich problemów działała normalnie a niedawno dostała nowe nowe świece ngk filtr powietrza kn wymieniałem uszczelkę pod pokrywa bo olej poszedł w świece no i nowy olej ale nic się nie poprawiło 😞

Mam tez czasami problemy z aku czesto pada jak moto stoi ma wsadzona 6ah a w serwisowce jest napisane ze powinien być 10ah w tamtym sezonie wymieniany ladowanie na wolnych i wysokich jest

Do tego moto jest wyposażone w pc3 przy dodawaniu gazu kreseczki na nim rosną to chyba działa 😋 do tego wydech b2s skrócony o 13cm

Nie wiem moze któraś z tych rzeczy powoduje mu te objawy

Może ktos z was ma jakies teorie na moj problem albo wie co moze jej dolegać

Dzieki za odpowiedzi 😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej Daytonie 600 2004r. też obserwuję kilka z Twoich problemów. Mianowicie po odpaleniu jej po dłuższym postoju (wystarczy cała noc) po pierwszych trzech próbach odpalenia gaśnie. Za czwartym razem odpala i słychać, że już się nie dławi, chociaż silnik jeszcze przez chwilę chodzi "niestabilnie". W tym roku na początku sezonu wymieniłem wszystkie filtry i wyczyściłem układ paliwowy... nie wiem co jeszcze może być tego powodem.

Ponadto zauważyłem, że przy próbie nagłego przyspieszenia z niższych obrotów (np. z 3-4 tys), po odkręceniu manetki, czuć chwilę "namysłu" zanim zacznie przyspieszać.

 

Dołączam się pod Twój temat i chętnie posłucham rad dot. likwidacji problemu. Może to kwestia mapy wtrysków? Mieszanki paliwa (leje 98)?

Edytowane przez samuel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...