Skocz do zawartości

samuel

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Daytona 600 2004r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tarnowskie Góry

Osiągnięcia samuel

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Udało się naprawić problem? Chętnie posłucham, bo mam dokładnie takie same objawy.
  2. Od niedawna posiadam Triumpha Daytone 600 z 2004roku. Podjąłem się w ten weekend dogłębnego wyszorowania motocykla, a przy okazji znalazłem nieco mankamentów i parę elementów do wymiany. Przeszukałem już chyba cały internet w tematach serwisowych oraz w poszukiwaniu kilku części i nic nie umiem znaleźć... czy o tym modelu faktycznie nic nie ma? Stąd kilka próśb do forumowiczów: 1. Gąbka / uszczelka tylnej lampy - czy ktoś kojarzy z jakiego innego motocykla może ta część pasować? Udało mi się znaleźć tą gąbkę gdzieś w sklepie w USA w cenie $3, jednakże wysyłka do Polski kosztuje $200 :) 2. Gąbki / izolacje termiczne od wewnętrznej strony owiewek - czy powinienem szukać tego elementu jako już przygotowanego do montażu (konkretnie część do mojego motocykla) czy można kupić np. arkusz takiego materiału gdzieś w castoramie itp. i wyciąć to co potrzebuję? Ewentualnie gdzie takie coś nabyć? 3. Jak fachowo nazywa się taki element (taka podkładka z gwintem) do mocowania owiewek? Podobnie... szukam, szukam i nic. 4. Odkryłem "fachowe" połączenie w instalacji elektrycznej... możecie mi doradzić jak to powinno być poprawnie połączone? Co to w ogóle jest za przewód? Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Z góry dziękuję :) / proszę wybaczyć potrójny temat ale wyskoczył błąd podczas ładowania strony (connection timeout) i tak się stało po próbie odświeżenia...
  3. W mojej Daytonie 600 2004r. też obserwuję kilka z Twoich problemów. Mianowicie po odpaleniu jej po dłuższym postoju (wystarczy cała noc) po pierwszych trzech próbach odpalenia gaśnie. Za czwartym razem odpala i słychać, że już się nie dławi, chociaż silnik jeszcze przez chwilę chodzi "niestabilnie". W tym roku na początku sezonu wymieniłem wszystkie filtry i wyczyściłem układ paliwowy... nie wiem co jeszcze może być tego powodem. Ponadto zauważyłem, że przy próbie nagłego przyspieszenia z niższych obrotów (np. z 3-4 tys), po odkręceniu manetki, czuć chwilę "namysłu" zanim zacznie przyspieszać. Dołączam się pod Twój temat i chętnie posłucham rad dot. likwidacji problemu. Może to kwestia mapy wtrysków? Mieszanki paliwa (leje 98)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...