Greedo Opublikowano 13 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Dzis naprawilem wszystko. Półksiezyc zdjalem bez zdejmowania zebatki z wału, a jedynie kosz sprzegla zdjalem. Byl rzeczywiscie niedokrecony. Teraz sprzeglo nie ciagnie, luzu nadal nie mam, ale za to kopniak jest :mrgreen: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 zdjełes kosz sprzegłowy bez zdejmowania małej zebatki to jest nie mozliwe chyba ze masz bardzo zuzyty łancuszek sprzegłowy, bo inaczej jest to niemozliwe. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 On go tylko czesciowo zdjal tzn odkrecil i troche sciagnal tak zeby tylko ten polksiezyc zdjac (wiem bo zrobilem tak samo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 zdjełes kosz sprzegłowy bez zdejmowania małej zebatki to jest nie mozliwe chyba ze masz bardzo zuzyty łancuszek sprzegłowy, bo inaczej jest to niemozliwe. pozdro @ z luzem tez cos poradzimy... Podstawa to sprawdz czy masz srubke na ktorej jest sprezynka z kulka (od spodu silnika, z prawej stony, w tylnej czesci silnika, na klucz 14 ;) mam nadzieje ze jasno napisalem ;) ) PS a zakontrowales nakretke na walku sprzeglowym???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 zdjełes kosz sprzegłowy bez zdejmowania małej zebatki to jest nie mozliwe chyba ze masz bardzo zuzyty łancuszek sprzegłowy, bo inaczej jest to niemozliwe. pozdro @ z luzem tez cos poradzimy... Podstawa to sprawdz czy masz srubke na ktorej jest sprezynka z kulka (od spodu silnika, z prawej stony, w tylnej czesci silnika, na klucz 14 ;) mam nadzieje ze jasno napisalem ;) ) PS a zakontrowales nakretke na walku sprzeglowym???? Tak, dokrecilem ja zajebiscie mocno i zakontrowalem (sciskajac obcegami ta blaszke kontrujaca) A gdzie szukac tej kulki ze sprezynka? Ja mam po lewej stronie od spodu dwie sruby, z tym ze pod tą mniejsza nie ma zadnej kulki i sprezynki. Masz moze dobczok schemat silnika do 150? Taki nha ktorym byloby widac owa kulke i sprezynke? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 ta srobka jest z prawej srtrony (od strony zebatki zdawczej). Co do klucza to chyba namieszalem, nie jest to 14 ale bodajze 17 (nie daje glowy). No i ta srubke wykrec i zobacz czy masz tam sprezyne i kulke... Ta srobka z lewej strony na klucz 13 (tu jestem pewien ;) ) to jest od spuszczania oleju, ale nie z calej skrzyni, tylko z tej przestrzeni gdzie jest sprzeglo, wiec jej nie ruszaj A schemat silnika to juz ci kiedys dawalem :S http://micekx.w.interia.pl/silnik_etz150.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Super, wielkie dzieki. Kiedys rzeczywiscie mi dawales ten schemat ale otwierał sie do połowy i nie widzialem tego malego ustrojstwa. Jutro sie zajme tym luzem, bo jest to wkurzajace nie móc go wrzucic a wchodzi tylko jak sie dzwignie weźmie ręką Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.