ABG Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Heyka, Wczoraj pojechałem w trasę ok. 400km.Jeszcze w mieście na światłach spotkałem się z Triupmph Sprint ST.Gość na oryginalnej szybie miał założony deflektor, w zasadzie nie zainteresował mnie jakoś szczególnie, ot bajer.Szczerze to do dzisiaj nawet nie wiedziałem jak to się nazywa :biggrin: Ale...robiąc ostatnie 100km trasy stwierdziłem, że się starzeję, bo kiedyś ok 150km/h sprawiało, że musiałem się chować za owiewkę, a dzisiaj już 130km/h jest tak sobie przyjemne...przypomniałem sobie o tym co widziałem na światłach i uwaga: ...położyłem dłoń na krawędzi szyby i wysterowałem kątem tak (wcale niedużym), że przestałem czuć opór powierza na kasku!Po prostu szok! Tyle lat za kierownicą i takie banalne odkrycie. I teraz pytania:Nie mogę nic w necie znaleźć na temat deflektorów do sportów (albo pseudosportów).Ma ktoś? Używa? Sprawdza się? Jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 No dobra, odpowiedzi brak więc wziąłem się za temat bez rad. Moto: CBR 929Szyba: Zero Gravity SRWzrost: 178cm Testowany deflektor: DARKOJAK EWOLUTION DUOOpis: ładny, estetycznie i solidnie wykonany, płynna regulacja, szybka wysyłka, bezproblemowy zwrotEfekt: napór powietrza na kask taki sam w każdym ustawieniu, ale więcej szumów - nie spełnił oczekiwańWniosek: chyba dodatkowe 10st regulacji kąta zrobiłoby robotę, mógłby być użyteczny przy podróżach z tankbagiem - należy mniej się położyć żeby się schować za strumieniem powietrza Zamówiłem dziś kolejny...dam znać, chyba, że ktoś używa, podpowie co kupić i oszczędzi mi testów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Testowany deflektor: DFLK U1-240-COpis (w porównaniu do poprzedniego): średnio ładny, przeciętnie wykonany, regulacja KOSZMAR - do 6 śrub użytych w deflektorze potrzeba 3 różnych ampuli (?!?), gumki słabo dopasowane, testy musiały się odbyć z kluczem w kieszeni, zdecydowanie "motylki" w Darkojak to lepsze rozwiązanie, brak wersji z przyciemnioną szybą, dobra cenaEfekt: kąt nachylenia można regulować w dużo większym zakresie, tym samym mogłem odchylić linię szyby deflektora ponad linię góry kasku, no i ... JEST WYRAŹNA POPRAWA :), w zakresie 150km/h - 180km/h napór powietrza na kask i szarpnięcia/zawirowania zdecydowanie się zmniejszyły i pozwalają komfortowo podróżować w wyprostowanej (jak na sporta) pozycjiWniosek: deflektor zostaje do użytkowania, polecam ze względu na efekt, dla tych którzy używają takich moto do nawijania km.Ze względu na ergonomię to średnio polecam, jak ktoś znajdzie model z dużą regulacją kąta ale lepiej przemyślaną ergonomią to bym zaryzykował co innego. P.S. Nie ma za co "czytacze" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ja dziękuję ;).Sam mam (nie mam pojęcia jakiej firmy) ale potwierdzam - działa :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuluem123 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Witam. Miesiąc temu padł mój pierwszy zakup w życiu a jest nim cbr 600rr 2003r 35kw. Do moto już się przyzwyczaiłem, ale strasznie denerwuje mnie jazda powyżej 150km, chodzi o wiatr. Wiadomo, schować sie pod owiewke mogę ale jechać 800km trase to lipa. Nie posiadam specjalnego kombinezonu. Buty tcx, rekawice i zakupilem tez fajna zbroje. Moj problem jest taki, że strasznie denerwujacy jest wiatr przy dużych predkosciach. Czy są jakieś przedłuzane owiewki turystyczne? Albo czy sama kurtka przeciw wiatrowa spełni swoje zadanie? Proszę o jakies porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Witam. Miesiąc temu padł mój pierwszy zakup w życiu a jest nim cbr 600rr 2003r 35kw. Do moto już się przyzwyczaiłem, ale strasznie denerwuje mnie jazda powyżej 150km, chodzi o wiatr. Wiadomo, schować sie pod owiewke mogę ale jechać 800km trase to lipa. Nie posiadam specjalnego kombinezonu. Buty tcx, rekawice i zakupilem tez fajna zbroje. Moj problem jest taki, że strasznie denerwujacy jest wiatr przy dużych predkosciach. Czy są jakieś przedłuzane owiewki turystyczne? Albo czy sama kurtka przeciw wiatrowa spełni swoje zadanie? Proszę o jakies porady.Są np. deflektory. Wyżej poczyta. Kurtka...zależy co dokładnie Cię denerwuje. Jednak jak motocykle to i wiatr. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.