gsf 400 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Witam. Posiadam cagive mito 125 z 1991 roku (stara wersja z okrągłymi lampami). Otóż jechałem nią dzisiaj przy 10 tyś obrotów chciałem zmienić bieg z 3 na 4, bieg mi z początku nie wskoczył tylko nadal była 3 wcisnąłem ponownie sprzęgło i nagle zgasła i już nie odpala. Po przypchnięciu do domu zmierzyłem ciśnienie spréżania i wynosi 3 bary, a dzień wcześniej również mierzyłem i było 11 bar. Co może być przyczyną nagłego spadku kompresji? Silnik wcześniej ładnie pracował wyglądał na zdrowy. Z góry dziękuje za pomoc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Witam. Posiadam cagive mito 125 z 1991 roku (stara wersja z okrągłymi lampami). Otóż jechałem nią dzisiaj przy 10 tyś obrotów chciałem zmienić bieg z 3 na 4, bieg mi z początku nie wskoczył tylko nadal była 3 wcisnąłem ponownie sprzęgło i nagle zgasła i już nie odpala. Po przypchnięciu do domu zmierzyłem ciśnienie spréżania i wynosi 3 bary, a dzień wcześniej również mierzyłem i było 11 bar. Co może być przyczyną nagłego spadku kompresji? Silnik wcześniej ładnie pracował wyglądał na zdrowy. Z góry dziękuje za pomoc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Sprawdz uszczelniacze, króciec za gażnikiem,zawór membranowy(o ile jest w tym modelu) . Może też wywaliło uszczelkę pod głowicą..Przyczyn może byc dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 No właśnie o taką odpowiedz mi chodziło. Czyli uszczelniacze wału mają wpływ na ciśnienie sprężania ? A zawór wydechowy też ma wpływ na ciśnienie sprężania? Bo to tak nagle się stało wcześniej silnik miał bdb ciąnienie. Dziękuje za odpowiedz ! Bo chciałem już demontować cylinder, ale być może to nie to, bardzo prosiłbym o opisanie co i jak sprawdzić :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Oczywiście,że mają wpływ. Przykładowo jak wywali Ci uszczelniacz to cała skompresowana mieszanka zamiast iść do cylindra,to ucieka przez szparę.Wtedy odpalenie silnika staje się niemożliwe,tak samo wpływ ma zawór membranowy. Jeżeli jego blaszki się nie zamykają to cała kompresja cofa się do gażnika,jak zamykasz gaz. Mówie przyczyn może być dużo,może uszczelka pod głowica...może też kartery ktoś nie dokręcił jak trzeba ...ale to można gdybać...bez sprawdzenia krok po kroku się nie obejdzie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Od czego zacząć? I jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Trzeba zrzucić dekle,pożniej wszystko co przysłania uszczelniacze na wale,czyli elektryke,mechanizm zmiany biegów,zębatke itd..tak samo odkręcić gażnik,króciec ssąsy, głowicę..Ogólnie to jest troche roboty z tym,jeśli nie orientujesz sie co gdzie i jak,to lepiej daj to komuś,kto się na tym zna,bo więcej możesz narobić szkód niż pożytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Orientuje sie o co chodzi. Ale czy napewno na ciśnienie sprężania by spadło poprzez zużyte uszczelniacze? Przecież ciśnienie wytwarza się nad tłokiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 A znasz w ogóle zasadę działania silnika dwusuwowego?Uszczelniacze walu to tylko jedna z możliwości,przez którą silnik ci nie pali,a kompresja jest 3 bary jak pisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Najprościej to zacznij od zrzucenia dyfuzora i zajrzenia przez okno wydechowe do cylindra,nie robił bym se nadziei ze to tylko uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 no i po co kombinowac od dupy strony, szybciej glowice sciagnac a i tak pewniak ze cylinder tez pojdzie do gory, zatarla sie i tyle, nie ma co sie ludzic ze to uszczelniacze, co za glupia teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) no i po co kombinowac od dupy strony, szybciej glowice sciagnac a i tak pewniak ze cylinder tez pojdzie do gory, zatarla sie i tyle, nie ma co sie ludzic ze to uszczelniacze, co za glupia teoriaWidocznie jeszcze malo w zyciu widzialeśSą silniki gdzie nie ma zabezpieczeń,przed wypchaniem uszczelniacza z karteru.Pozatym czytaj ze zrozumieniem,napisalem wyrażnie,że uszczelniacze to tylko jedna z możliwości słabej kompresji silnika.Jasne ,że mógł zatrzeć silnik,ale rownie dobrze moglo się stać dziesiątki innych rzeczy przez które stracił moc i nie ma kompresji.Ty chyba jestes prorokiem i juz wiesz przez internet ze sie zatarla ...w tym miejscu to raczej twoja teoria jest glupia Edytowane 27 Czerwca 2017 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 No to zobaczymy jak kolega glowice sciagnie a moze juz jest zdjeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Są silniki gdzie nie ma zabezpieczeń,przed wypchaniem uszczelniacza z karteru. ja raczej nie widziałem silnika gdzie by było zabezpieczenie :D ale uszczelniacze wchodzą na wcisk , jeśli gniazdo jest prawidłowe to nawet jak ekstremalnie przegrzejesz silnik albo zatrzesz to uszczleniacz siedzi w gnieździe......w mojej atc umarły łożyska wału korbowego to od strony sprzęgła uszczelniacz popruło ale zewnętrzna część została w gnieździe nie widziałem jeszcze żeby uszczelniacz wypadł ......uszczelniacz najczęściej nie działa , bo traci sprężystość , albo warga się wyciera , od strony magneta to jeszcze nieraz widać wyciek , ale od strony sprzęgła nic nie widać , jak są wątpliwości to wymiana to przecież parę groszy ...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) ja raczej nie widziałem silnika gdzie by było zabezpieczenie :Dale uszczelniacze wchodzą na wcisk , jeśli gniazdo jest prawidłowe to nawet jak ekstremalnie przegrzejesz silnik albo zatrzesz to uszczleniacz siedzi w gnieździe......w mojej atc umarły łożyska wału korbowego to od strony sprzęgła uszczelniacz popruło ale zewnętrzna część została w gnieździe nie widziałem jeszcze żeby uszczelniacz wypadł ......uszczelniacz najczęściej nie działa , bo traci sprężystość , albo warga się wyciera , od strony magneta to jeszcze nieraz widać wyciek , ale od strony sprzęgła nic nie widać , jak są wątpliwości to wymiana to przecież parę groszy ......Robilem 2 silniki minarelli w ktorych nie było zabezpieczenia od strony wariatora,co troche mnie zdziwilo. probowałem pozniej szukac w internecie czy powinien byc tam jakiś seger albo cos i nic nie znalazłem. Edytowane 3 Lipca 2017 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.