kermit_125 Opublikowano 11 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2004 czesc mam zamiar niebawem zakupic honde nsr 125 i w tym celu bylem dzisiaj w banzai'u w rzeszowie i tam stoi nsr-ka z 99roku za 8900zl... podoba mi sie i pewnie ja niebawem zakupie 8) ale mam jedno pytanko... kiedy zapytalem czy ta nsr-ka jest odblokowana facet mi powiedzial ze wszystkie nsr 125 maja 11KM i nie da sie ich odblokowac a tylko wloskie wersje sa mocniejsze... i powiedzial ze 90% sprzedawanych nsr-ek uzywanych u nas to klamstwa ze sa mocniejsze... czy facet ma racje? myslalem ze nsr ma 28KM po odblokowaniu ale moze sie myle... prosze o pomoc i z gory dzieki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2004 drogi kermicie mimo wszystkich zalet 125 (ten za*ebisty wygląd!) 125 to małe motorki i jak to z maluchami bywa dużó z nimi klopotu - wymagaja sporej uwagi i opiekiNie wiem jaki przebieg ma ta 125 w Banzai (szczerze - mi Banzai do gustu nie przypadł, nie wiem dlaczego ale uważam ze troszkę tam hmmm... naciagają rzeczywistość), ale radziłbym zastanowić sienad dorosłym moturkiem jakimś GS 500, a nawet Banditem (600), wiem wiem,ze to golasy i w ogóle, ale... w zasadzie bezosblugowe motorki + tanie części + dużo tych części + same superlatywy (moje).Przemyśl sprawę, poszukaj tego usera:http://forum.motocyklistow.pl/profile.php?...wprofile&u=3001i pogadaj z nim o 125 i o 500, chłopak sie nawrócił, wiec może i Na CIebie czeka zbawienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit_125 Opublikowano 11 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2004 mam 16 lat i tylko nsr wchodzi w gre ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 W życiu nie słyszałem aby ktokolwiek blokował motocykle o poj 125 czy 250. Blokowanie mocy występuje w dwóch przypadkach: 1. W głupim Polskim kraju wymyślili tak kretyńskie przepisy że trzeba "naginać" sprzety aby mogły owe normy spełnić.2. W nieco mondrzejszym Niemieckim Landzie stawkę ubezpieczenia naliczają od mocy motocykli, więc najczęściej spotyka się tam "wykastrowane" największe motocykle, czyli te co zazwyczaj mają pow 80KM mocy. Jeśli chcesz zakupic jakąś oplasticzoną 125 to pomyśl o Suzuki RG 125 albo RGV 250 (to jest burza), może to być Yamaha TZR albo jakaś włoszczyzna. Szczerze mówiąc to 11 KM jak na cwajtakta o poj. 125ccm to jest bryndza bo 50 takie moce osiągają. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 czesc mam zamiar niebawem zakupic honde nsr 125 i w tym celu bylem dzisiaj w banzai'u w rzeszowie i tam stoi nsr-ka z 99roku za 8900zl... podoba mi sie i pewnie ja niebawem zakupie 8) ale mam jedno pytanko... kiedy zapytalem czy ta nsr-ka jest odblokowana facet mi powiedzial ze wszystkie nsr 125 maja 11KM i nie da sie ich odblokowac a tylko wloskie wersje sa mocniejsze... i powiedzial ze 90% sprzedawanych nsr-ek uzywanych u nas to klamstwa ze sa mocniejsze... czy facet ma racje? myslalem ze nsr ma 28KM po odblokowaniu ale moze sie myle... prosze o pomoc i z gory dzieki ;) to Ci koles bzdur nagadal....NSRki te nowsze (kocie oczy) maja po 28koni a te starsze bodajze 33...nie wiem czemu tak mowi...jesli juz...to w teorii powinny miec 11 ale nie koni tylko kW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Dokładnie ja mam w dowodzie wpisane 11kW/15KM, a tak naprawde mam 28KM - z tego co pisze w instrukcji:) Ale co do tego czy da sie odblokować - nie wiem ale słyszałem że zablokowana kreci się do max 7k RPM i wiecej nie pojdzie - ale niestety NSR przy 7k RPM dopiero pokazuje ząbki :twisted: Blokady wiem, że są na wydechu, w elektronice i gdzieś jeszcze ale nie pamietam. www.nsr125.com - tam masz jak je zdjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 W życiu nie słyszałem aby ktokolwiek blokował motocykle o poj 125 czy 250 Pojemnośc 125 na rynku niemieckim to własnie najwieksze kastraty. Tam motocykle które osiągają około 30 Km blokują do 12KM i 80 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 To są kastraty, bo niemcy rejestrują je jako motorowery, np: moj kolega ma DT125 z niemiec i była tak zblokowana:ograniczenie obrotów na 5 i 6 biegu, ogrniczenie otwarcia zaworu wydechowego, tak, że motor jeździł 80 km/h. A moja FZRka w biemczech miała 20kW i jeździła 140..., ale teraz jest już ok :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 To są kastraty, bo niemcy rejestrują je jako motorowery, np: moj kolega ma DT125 z niemiec i była tak zblokowana:ograniczenie obrotów na 5 i 6 biegu, ogrniczenie otwarcia zaworu wydechowego, tak, że motor jeździł 80 km/h. To ze ona jedzie 80 km/h to jest ograniczone na module zapłonowym CDI i też ze kreci tylko 7,5 tys. Co do blokady biegów to 6 bieg miły blokowane tylko niektóre roczniki. reszta blokad to na zaworze, wydechu i filtrze powietrza. Wiecej nfo na www.dt125.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzb Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Też zamierzam kupić NSRkę. Mam 5000. Jak myślicie z którego rocznika mógłbym dostać? Lepiej brać tą starszą, czy nowszą? A może coś innego? Jakaś aprilia, cagiva? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Nie kupuj włochów, chyba,że masz dostęp do części, japonię naprawić o wiele łatwiej!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Za 5tys nie dostaniesz nowej wersji nsrki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit_125 Opublikowano 12 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 dzieki wszystkim za odpowiedzi. ta nsr jest ze szwajcarii moze tam jakies inne przepisy byly i jakies blokady niestworzone ma ta nsr? facet powiedzial ze tylko wloskie wersje sa mocniejsze ale jesli sie nie myle to nsr produkowano tylkowe wloszech... wiec wg Was kazda NSR-ka ma 28KM??? na 100% ? bo to dla mnie wazne zeby nie bylo ze bede mial jakas wyjatkowa wersje nsr co ma 11KM ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Hehe - raczej takiej nie nabędziesz, ale co do tego że każda NSR ma 28 KM to nie prawda. Jedne mają 33, inne 34 a inne właśnie 28. To zależy. W każdym razie jest to dobry moto ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit_125 Opublikowano 12 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 wielkie dzieki kilu ;) uspokoiles mnie to ta nsr - http://www.ipr.pl/komisy/banzai/wiecej.php...242390000000348 powiedzcie co o niej sadzicie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.