Skocz do zawartości

Honda NSR- bardzo wazne pytanie- prosze o pomoc!


Rekomendowane odpowiedzi

czesc mam zamiar niebawem zakupic honde nsr 125 i w tym celu bylem dzisiaj w banzai'u w rzeszowie i tam stoi nsr-ka z 99roku za 8900zl... podoba mi sie i pewnie ja niebawem zakupie 8) ale mam jedno pytanko... kiedy zapytalem czy ta nsr-ka jest odblokowana facet mi powiedzial ze wszystkie nsr 125 maja 11KM i nie da sie ich odblokowac a tylko wloskie wersje sa mocniejsze... i powiedzial ze 90% sprzedawanych nsr-ek uzywanych u nas to klamstwa ze sa mocniejsze... czy facet ma racje? myslalem ze nsr ma 28KM po odblokowaniu ale moze sie myle... prosze o pomoc i z gory dzieki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi kermicie mimo wszystkich zalet 125 (ten za*ebisty wygląd!)

125 to małe motorki i jak to z maluchami bywa dużó z nimi klopotu - wymagaja sporej uwagi i opieki

Nie wiem jaki przebieg ma ta 125 w Banzai (szczerze - mi Banzai do gustu nie przypadł, nie wiem dlaczego ale uważam ze troszkę tam hmmm... naciagają rzeczywistość), ale radziłbym zastanowić sienad dorosłym moturkiem jakimś GS 500, a nawet Banditem (600), wiem wiem,ze to golasy i w ogóle, ale... w zasadzie bezosblugowe motorki + tanie części + dużo tych części + same superlatywy (moje).

Przemyśl sprawę, poszukaj tego usera:

http://forum.motocyklistow.pl/profile.php?...wprofile&u=3001

i pogadaj z nim o 125 i o 500,

chłopak sie nawrócił, wiec może i Na CIebie czeka zbawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu nie słyszałem aby ktokolwiek blokował motocykle o poj 125 czy 250. Blokowanie mocy występuje w dwóch przypadkach:

 

1. W głupim Polskim kraju wymyślili tak kretyńskie przepisy że trzeba "naginać" sprzety aby mogły owe normy spełnić.

2. W nieco mondrzejszym Niemieckim Landzie stawkę ubezpieczenia naliczają od mocy motocykli, więc najczęściej spotyka się tam "wykastrowane" największe motocykle, czyli te co zazwyczaj mają pow 80KM mocy.

 

Jeśli chcesz zakupic jakąś oplasticzoną 125 to pomyśl o Suzuki RG 125 albo RGV 250 (to jest burza), może to być Yamaha TZR albo jakaś włoszczyzna. Szczerze mówiąc to 11 KM jak na cwajtakta o poj. 125ccm to jest bryndza bo 50 takie moce osiągają.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc mam zamiar niebawem zakupic honde nsr 125 i w tym celu bylem dzisiaj w banzai'u w rzeszowie i tam stoi nsr-ka z 99roku za 8900zl... podoba mi sie i pewnie ja niebawem zakupie 8) ale mam jedno pytanko... kiedy zapytalem czy ta nsr-ka jest odblokowana facet mi powiedzial ze wszystkie nsr 125 maja 11KM i nie da sie ich odblokowac a tylko wloskie wersje sa mocniejsze... i powiedzial ze 90% sprzedawanych nsr-ek uzywanych u nas to klamstwa ze sa mocniejsze... czy facet ma racje? myslalem ze nsr ma 28KM po odblokowaniu ale moze sie myle... prosze o pomoc i z gory dzieki ;)

 

to Ci koles bzdur nagadal....NSRki te nowsze (kocie oczy) maja po 28koni a te starsze bodajze 33...nie wiem czemu tak mowi...jesli juz...to w teorii powinny miec 11 ale nie koni tylko kW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ja mam w dowodzie wpisane 11kW/15KM, a tak naprawde mam 28KM - z tego co pisze w instrukcji:) Ale co do tego czy da sie odblokować - nie wiem ale słyszałem że zablokowana kreci się do max 7k RPM i wiecej nie pojdzie - ale niestety NSR przy 7k RPM dopiero pokazuje ząbki :twisted: Blokady wiem, że są na wydechu, w elektronice i gdzieś jeszcze ale nie pamietam. www.nsr125.com - tam masz jak je zdjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są kastraty, bo niemcy rejestrują je jako motorowery, np: moj kolega ma DT125 z niemiec i była tak zblokowana:ograniczenie obrotów na 5 i 6 biegu, ogrniczenie otwarcia zaworu wydechowego, tak, że motor jeździł 80 km/h. A moja FZRka w biemczech miała 20kW i jeździła 140..., ale teraz jest już ok :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są kastraty, bo niemcy rejestrują je jako motorowery, np: moj kolega ma DT125 z niemiec i była tak zblokowana:ograniczenie obrotów na 5 i 6 biegu, ogrniczenie otwarcia zaworu wydechowego, tak, że motor jeździł 80 km/h.

 

To ze ona jedzie 80 km/h to jest ograniczone na module zapłonowym CDI i też ze kreci tylko 7,5 tys. Co do blokady biegów to 6 bieg miły blokowane tylko niektóre roczniki. reszta blokad to na zaworze, wydechu i filtrze powietrza. Wiecej nfo na www.dt125.de

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wszystkim za odpowiedzi. ta nsr jest ze szwajcarii moze tam jakies inne przepisy byly i jakies blokady niestworzone ma ta nsr? facet powiedzial ze tylko wloskie wersje sa mocniejsze ale jesli sie nie myle to nsr produkowano tylkowe wloszech...

wiec wg Was kazda NSR-ka ma 28KM??? na 100% ? bo to dla mnie wazne zeby nie bylo ze bede mial jakas wyjatkowa wersje nsr co ma 11KM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...