Skocz do zawartości

[ROZ] Ktm 690 - zwarcie,rozrusznik?


Soku11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że pisałeś, jak wielu innych w wielu wątkach a na koniec okazywało się, że aku niedomagało.

Nie musi być uszkodzony ale wystarczy, że nie trzyma pojemności i nawet niewielkie obciążenie ponad nominalne sprawi, że zgubi napięcie jednak przy sprawnym układzie będzie jeszcze długo odpalał.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzając aku zwykłym miernikiem sprawdzisz tylko napięcie, a trzeba sprawdzić pod obciążeniem...najlepiej wmontować do 100% sprawnego 1-cylindrowego motocykla i odpalać do 10 razy... Jak odpali za 10 razem, to pewnie sprawny ( chociaż są urządzenia do sprawdzania pod obciążeniem), jak za 3, 4 razem już słabo kręci - jest złomem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to sugestia bo czasem trafia się kumulacje w usterkach i człowiek siwieje.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj podlaczyc rozrosznik bezposrednio. (Zmostkuj przewod plusowy i pociagnij mase bezposrednio na rozrusznik ). Jezeli zaktreci bez problemow szukaj w doprowadzeniu pradu do rozrusznika, jezeli bedzie ciezko krecic uszkodzony jest rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Moto oddałem po długim oczekiwaniu kolejny raz do warsztatu i tym razem niby poprawili jakieś mocowanie od masy i sprawdzili autodekompresor i ogólnie górę. Wszystko jest ok. A moto nadal restartuje kompa :(

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze sprawdz sam rozrusznik ? lozyska ,szczotki , komutator i ogolnie stan izolacji uzwojenia rozrusznika ( ale w zakladzie naprawiajacym silniki , odowiednim miernikiem )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miernikiem a trzeba solidnie obciążyć uzwojenia na stole probierczym i popatrzeć czy gdzieś dym nie pójdzie i iskierkami. Dla mnie też to wygląda na zbyt duży pobór po jakimś skrócie na uzwojeniach.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi o opornosc izolacji , zdaje sie ze megaomomierzem to sie sprawdza .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Winowajcą okazał się akumulator. W warsztacie nie podmieniali w końcu akumulatora (mimo że mówili że to zrobią). Dopiero po podmiance okazało się że pali dobrze. Od dwóch tygodni mam spokój - tydzień na zamienniku jeździłem a teraz mam już swój i jest ok. Dzięki za rzeczową pomoc!

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...