Szymon1325 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Witam, mam problem z DT 125 odblokowana, po przekreceniu manetki na max jak jade wolno dławi się, szybciej tak nie miałem, sprawdzilem: gaznik wiele razy czyszczony, zawor membranowy ( listki troche odstawaly ale udalo mi sie go wyregulowac) iglica tez sie bawilem i nic to nie dawalo, szybciej było git, zauwazylem ze jak wsadzam taką gume co ogranicza przeplyw powietrza w airboxie albo jak dam ssanie to jest lepiej i mniej sie dławi , co to może byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Skład mieszanki do regulacji. Wniosek prosty. Jeśli ograniczysz ilość powietrza i jedzie dobrze to znaczy, że za uboga mieszanka. Odkręcając ssanie wzbogacasz mieszankę i ograniczając powietrze też. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 albo simmering pod magnetem uszkodzony i ciągnię tamtędy lewe powietrze stąd jak ograniczysz jego ilość w mieszance to lepiej jedzie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon1325 Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Sorry za odkop ale dalej borykam się z tym problemem , z tą guma na wlocie airboxa jakoś jeździ, ale jak ją ściągne na chwile to widać że motocykl szybciej się wkręca na te obroty i ma lepszego kopa, no ale dalej się dławi po otwarciu przepustnicy na max przy wolnej jeździe, co do lewego powietrza to zatkałem wlot do airboxa i w sekundę sie zadusił i zgasł , mogę wykluczyć lewe powietrze? , bawiłem się iglicą i ustawiłem na niej więcej paliwa aktualnie na 4 rowku z 5, może to być wina dyszy wolnych obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 a próbowałeś regulować skład mieszanki na biegu jałowym ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon1325 Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Tak, im bardziej ją wykrecam tym bardziej się dławi, najmniej sie dławi jak jest wkręcona ma maxa , to może być dysza wolnych obrotów ? Mam kupić większą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 jak najlepiej chodzi z wkręcona na max to znaczy że ma lewe powietrze gdzieś -max wkręcona śrubka teoiretycznie powinna odciąć powietrze i moto zgaśnie ........ jeżeli w miarę wykręcania chodzi coraz gorzej to znaczy że ma za dużo powietrza -króciec nieszczelny , walniętyu simmering itd .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.