ProPlayer13 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Witam, czy do szlifu cylindra muszę zdjąć membranę. Pytam, bo mam u mnie przykręconą na 2 śrubki i dwa nity I z nitami problem. Chodzi o cylinder z DT 80 lc2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Koniecznie. Z nitami jakaś rzeźba więc zanim zrobisz szlif to musisz to doprowadzić do ładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Musisz zdjąć,a te nity to zapewne jeszcze fabryczne śruby ze zrywanym łbem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 a te nity to zapewne jeszcze fabryczne śruby ze zrywanym łbem. dokładnie w silnikach piaggio np jest tak że membrana wygląda na przynitowaną a to są zwykłe śruby tylko mają okrągły albo stożkowy łeb w kształćie nitu , u mnie udało się to odkręcić zwykłą żabą , w drugim silniku co robiłem naciąłem je sobie kątówką i odkręciłem zwykłym płaskim śrubokrętem... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.