Skocz do zawartości

Skład mieszanki Suzuki Rf


jawor10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Mam takie pytanko odnośnie regulacji składu mieszanki w suzuki RF900.
Po czyszczeniu gaźników mam problem z odpaleniem moto na zimnym tzn. Przy ssaniu raczej go zalewa, przy odpalaniu bez gazu łapie ale zaraz gaśnie potem nic. Przy kręceniu rozrusznikiem nie chce załapać tak jakby się zalał, co dziwne za 10 min zapala od strzała bez ssania.
Po odpaleniu i zgaszeniu pali od strzała, gdy chodzi chwile na ssaniu strzela co jakis czas w tlumik.
Gazniki Mikuni BDST36SS E-03 serwisówka podaje że skład mieszanki ma byc wkręcony na maxa "PRE-SET". Obecnie wykręcone na 1,5obr. Przed regulacją było na 2obr ale też ciężko palił na ssaniu lecz bez ssania palił lepiej.
Patrząc na rys. gażnika załączonego w serw. rozumiem że wykręcanie śruby od składu mieszanki która jest stożkiem zwiększa ilość mieszanki na wolnych czyli wzbogaca mieszanke??
Co może być przyczyna ciężkiego palenia po przestoju motocykla przez 1 noc. Paliwo ucieka? jak najlepiej to sprawdzić?
Pozdrawiam

 

Po wykręceniu składu mieszanki na 0,5 obr. dalej ciężko zapalic na zimnym. Dmuchając w wężyk paliwowy wychodzi na to że zawór iglicowy zamyka dopływ powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są dość upierdliwe gaźniki do regulacji. Najlepiej to kup po zestawie naprawczym na każdy gaźnik, uszczelnij dokładnie wszystkie nieszczelności, zapodaj nowy filtr powietrza i dopiero działaj z regulacją. Nie sugeruj się ilością obrotów z serwisówki. U mnie o ile dobrze pamiętam to dopiero na 3 i 3/4 obrotu było dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób ustawiałeś skład mieszanki?? Wykręcałeś do momentu uzyskania jak najwyższych obrotów??
Po zwiększeniu składu mieszanki nadal mam problem z rozruchem na zimnym. Zastanawiam się nad wymianą świec które mają już z 3 lata z małym przebiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"serwisówka podaje że skład mieszanki ma byc wkręcony na maxa "PRE-SET".

 

Nie, to znaczy ze fabrycznie sklad mieszanki byl ustawiony a sruby zaslepione zeby klient sam nie grzebal przy skladzie.

No ale oczywiscie ktos to zmienil.

Jesli silnik latwiej zapala bez ssania to znaczy ze jest ustawiony o wiele za bogato i wszystko trzeba sprawdzic poczynajac od ustawienia poziomu w gaznikach porownujac z fabrycznym ustawieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...