Skocz do zawartości

Proszę o waszą pomoc, Kawasaki zx6 z 95, mizerna iskra


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiaość. Napisałem wcześniej na forum Kawasaki lecz nie uzyskałem jakiejkolwiek pomocy - niestety. W zeszłym roku kupiłem Kawasaki zx6 z 95-roku. Jest to kanadyjska wersja zzr 600-tki. Na koniec ubiegłego sezonu wymieniałem świece i wówczas kolega poprzekładał mi przewody od fajek a nie było na nich numeracji. Pozakładałem je nie mając pewności czy kolejność jest prawidłowa. W tym roku mechanik wyczyścił i zsynchronizował gaźniki lecz nie zwrócił uwagi czy kolejność przewodów jest prawidłowa pomimo iż go o to prosiłem. N początku kiepsko odpalał i teraz pomimo czyszczenia gaźników i synchronizacji też z trudem odpala. Przy wymianie świec zauważyłem , że iskra jest mizerna. Świece założyłem zgodne z zaleceniami producenta. Po odpaleniu widać , że z lewego tłumika wydobywa się znacznie intensywniejsza nieprzepalona mieszanka. W miarę wzrostu temp. sytuacja poprawia się. Widać po cewkach , że wcześniejszy właściciel wymieniał je. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś udostępnił mi zdjęcia podłączenia kabli do świec(kolejność).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj przewody idą z jednej cewki na cylindry 1 / 4 a z drugiej na 2 / 3. Ale najlepiej żeby jakiś właściciel ZZR potwierdził.

 

Słaba iskra może też być spowodowana akumulatorem w kiepskim stanie lub zaśniedziałymi połączeniami masowymi.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak Limo napisał jedna cewka do 1 i 4 a druga 2 i 3 cylinder.

U mnie do cewki która daje iskrę na 1 i 4 gar dochodzącą przewody w kolorach czerwonym oraz czarnym a do cewki która daje iskrę na 2 i 3 gar w kolorach czerwonym oraz zielonym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przewody były pomylone i podłączone pod zły cylinder to silnik w ogóle by nie odpalał albo strasznie by szalał/szarpał.

odpal motocykl jeżeli dasz rade przejedz się nim zagrzej go do temp pracy i zaraz po przyjechaniu i zgaszeniu maszyny wykręć

świece będziesz wtedy widział jak się wypalają i będziesz wiedział który cylinder źle przepala

jeżeli któryś cylinder będzie źle przepalał (świeca będzie mokra lub oblepiona nagarem)

wtedy sprawdź na tym cyindrze iskrę i będziemy kombinować dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...