arcziwald1975 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Witam Wszystkich. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiaość. Napisałem wcześniej na forum Kawasaki lecz nie uzyskałem jakiejkolwiek pomocy - niestety. W zeszłym roku kupiłem Kawasaki zx6 z 95-roku. Jest to kanadyjska wersja zzr 600-tki. Na koniec ubiegłego sezonu wymieniałem świece i wówczas kolega poprzekładał mi przewody od fajek a nie było na nich numeracji. Pozakładałem je nie mając pewności czy kolejność jest prawidłowa. W tym roku mechanik wyczyścił i zsynchronizował gaźniki lecz nie zwrócił uwagi czy kolejność przewodów jest prawidłowa pomimo iż go o to prosiłem. N początku kiepsko odpalał i teraz pomimo czyszczenia gaźników i synchronizacji też z trudem odpala. Przy wymianie świec zauważyłem , że iskra jest mizerna. Świece założyłem zgodne z zaleceniami producenta. Po odpaleniu widać , że z lewego tłumika wydobywa się znacznie intensywniejsza nieprzepalona mieszanka. W miarę wzrostu temp. sytuacja poprawia się. Widać po cewkach , że wcześniejszy właściciel wymieniał je. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś udostępnił mi zdjęcia podłączenia kabli do świec(kolejność). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zazwyczaj przewody idą z jednej cewki na cylindry 1 / 4 a z drugiej na 2 / 3. Ale najlepiej żeby jakiś właściciel ZZR potwierdził. Słaba iskra może też być spowodowana akumulatorem w kiepskim stanie lub zaśniedziałymi połączeniami masowymi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Jest tak jak Limo napisał jedna cewka do 1 i 4 a druga 2 i 3 cylinder.U mnie do cewki która daje iskrę na 1 i 4 gar dochodzącą przewody w kolorach czerwonym oraz czarnym a do cewki która daje iskrę na 2 i 3 gar w kolorach czerwonym oraz zielonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sterydziorz22 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Gdyby przewody były pomylone i podłączone pod zły cylinder to silnik w ogóle by nie odpalał albo strasznie by szalał/szarpał.odpal motocykl jeżeli dasz rade przejedz się nim zagrzej go do temp pracy i zaraz po przyjechaniu i zgaszeniu maszyny wykręć świece będziesz wtedy widział jak się wypalają i będziesz wiedział który cylinder źle przepala jeżeli któryś cylinder będzie źle przepalał (świeca będzie mokra lub oblepiona nagarem)wtedy sprawdź na tym cyindrze iskrę i będziemy kombinować dalej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.