skyman Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Witam, Podczas jazdy (jak dostała w palnik - oczywiście rozgrzana) pojawił się problem z moją CBR, "znikł" jeden cylinder, jak się później okazało pierwszy od lewej. Za poradą Kolegi dokonałem wstępnych oględzin, oto kilka faktów: -Gaźniki nie były nigdy (w trakcie mojego około-rocznego użytkowania) czyszczone ani synchronizowane, -Świece wymieniłem profilaktycznie - nie pomogło, -Pomiar ciśnienia sprężania wykazał niższe na wspomnianym cylindrze o 10Psi Jak myślicie Szanowni Koledzy, co mnie czeka?? Rozbiórka silnika? Może regulacja zaworów, albo wymiana pierścieni? Jakieś typowe usterki w tym modelu dające takie objawy? Wszelka podpowiedź mile widziana ;) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Zmierz luzy zaworowe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 10 Psi to 0,69 bar , wiec tragedii jeszcze nie ma .Jest iskra na tym cylindrze ?Podczas pomiaru cisnienia , robiłeś próbę olejową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.