Croowab Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Hej, mam mała zagwostkęPacjent to Ducati S4RS.Problem jest przegrzewający się pionowy cylinder na wolnych obrotach. A więc tak.Na wolnych obrotach przegrzewa się pionowy cylinder .Różnica temperatury między pionowym a leżącym dochodzi do 20 stopni ale tylko gdy chodzi stacjonarnie.Temperatura którą wyświetla wyświetlacz dochodzi do 115 stopni i nie maleje a dalej już nei testowałem jak urośnie.Temperatura na komputerze jest ok 5 stopni niższa od tej którą pokazuje wyświetlacz.I jak wspomniałem gdy na pionowym temp wskazuje 102 stopnie to na leżącym jest ok 84.Wystarczy ruszyć i temp spada do pożądanych 80-85 stopni. Oczywiście wszystko sprawdzone.Termostat sprawny, kanały drożne, pompa pompuje.teoretycznie odpowietrzony, pisze teoretycznie bo brak odpowietrzinków a odpowietrzyć powinien się sam, kontrolując i ew dolewajac plyn chłodzący. Może ktoś z Was maił podobny przypadek gdzie silnik łąpie temp w mieście, korkach a na trasie wszytko idealnie??? Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 No, brzmi jak uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 W 749 (też testastretta) temperatura 105-115 na zegarrach w korku to nie było nic nadzwyczajnego, ale roznicy na cylindrach nigdy nie sprawdzałam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Problem jest taki, że nie zbija temp jak włączają się wiatraki.Dopiero jazda zbija temperature..a może tak ma być i jestem przewrazliwiony Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Generalnie motocykl się naprawia.Uszkodzona głowica, a raczej jej zła naprawa. CO2 w układzie w chłodzenia..Motocykl został odesłany do serwisu i Wczoraj dostałem wiadomość, że wszytko gra. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 A cośmy pizzy i piwa spożyli przy diagnozie to głowa boli. :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Moto wróciło do mnie tydzień temu.Obecnie mam sporo na głowie więc dopiero w niedzielę mogłem zrobić testy.I co?Żadnej poprawy. Więc zrobiłem ponownie test i..Można zobaczyć na filmiku:Przy ok 1:26 widać jak lecą bąble..https://www.youtube.com/watch?v=zNPWoHxjQ6g Także trzeba zakasać rękawy i samemu wziąć się za to.Przyczyn może być kilka.Obie głowice były planowane więc ...- Odma drożna więc raczej wykluczam przedmuch spalin ze skrzyni korbowej.- uszkodzenie któregoś z cylindrów.- uszkodzenie którejś z uszczelki (nowe uszczelki wielowarstwowe ponoć bywają kapryśne)- uszkodzenie cylindra a dokładniej mikropęknięcia na gładzi cylindra (czy jest taka możliwość?)Chyba więcej możliwości nie ma, czy się mylę? Głowica na leżącym cylindrze zdjęta. Cylinder też.Uszczelka niestety się rozwarstwiła przez co trudno coś stwierdzić.Czy to efekt mojej niezdarności czy taka konstrukcja czy błąd montażowy albo fabryczny.. nie wiem. Wstępne oględziny nic nie wykazują.Ślady na płaszczyźnie głowicy głowicy i cylindra nic nie wskazują chociaż widać niewielką nieścisłość w przyleganiu uszczelki (ślad po uszczelce na obwodzie nie jest równomierny).No cóż, planowanie czeka. A tak naprawdę jest bardzo prosty ąłtwy i przyjemny sposób na zlokalizowanie probemu..szkoda tylko, że teraz się o tym dowiedziałem. Edytowane 24 Maja 2017 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 A tak naprawdę jest bardzo prosty ąłtwy i przyjemny sposób na zlokalizowanie probemu..szkoda tylko, że teraz się o tym dowiedziałem. Tzn ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Edytowane 25 Maja 2017 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.