supermichi4444 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Witam, mam pewien problem z zaworami i mam nadzieję, że ktoś wie o co w tym cholerstwie chodzi. Wyregulowałem zawory zgodnie z książką serwisową (0.08mm na obu zaworach) i silnik przez krótki czas nie dzwonił, tzn. słychać było zawory ale minimalnie, tak jak powinno być. Po kilku dniach jazdy znów zaczęły dzwonić jak przed regulacją. Wówczas pomyślałem, że może ja jakiś głupi jestem i źle coś porobiłem a więc oddałem moto do serwisu, tam dowiedziałem się, że na zaworze ssącym miałem uwaga 4MM LUZU (wut?). No nic, panowie wyregulowali (kupiłem nowe śrubki zaworowe) kasę wzięli, ja uradowany na dźwięk silnika po odbiorze. 2 dni jazdy i znów dzwoni jak kościelny na mszą. Czym do do k**** nędzy może być spowodowane :( proszę o pomoc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Uszkodzone dźwigienki zaworowe, a konkretnie pewnie ich ułożyskowanie, bądź rolki. :) Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supermichi4444 Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Masz na myśli rolki wałka rozrządu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Tak, bądź zużyte ułożyskowanie dzwigienek zaworowych Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Gdyby tak bylo to jakim cudem nie zauwazyli by tego w warsztacie ?I jakim drugim cudem daloby sie ustawic zawory z wlasciwymi luzami ?Masz wyklepane zawory albo gniazda, trzeba zdjac glowice, rozebrac i zobaczyc co naprawde sie dzieje.Ale stawiam na zawory ktore siadaja szybko na przylgniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supermichi4444 Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Ale nadal nie rozumiem jakim cudem przez pewien czas silnik działa należycie a po około 20 - 30 km znowu zaczyna dzwonić. Może zmniejszenie luzu na 0.05 pomoże ? Na początku myślałem, że śrubka kontrująca zawór się luzuje i odkręca, ale ostatecznie uznałem, że to raczej niemożliwe :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supermichi4444 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Mógłby ktoś odpowiedzieć na ostatnie pytanie ? Bo nie wiem czy wpędzę się w spore koszty czy znośne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 ale Adam M. dał już ci odpowiedź co nie będziesz robił dalej będzie to samo ściągaj głowice i będziesz wiedział w jakim stanie jest głowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supermichi4444 Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Rozumiem i dziękuję za pomoc. Dla podglądu dorzucam jeszcze tylko dźwięk tego silnika, na końcu zatkałem wydech na chwilkę żeby lepiej było słychać pracę głowicy : Może to coś pomoże stwierdzić. Przy dodaniu gazu dzwoni oczywiście głośniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.