miracz Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Hej wszytskim! Mam pytanie do tych, którzy mieliby jakiekolwiek informacje odnośnie mojej sytuacji. Już wyjaśniam:Obecnie jestem studentem w Krakowie. Bede tutaj przez kolejne 4 miesiące i chciałbym kupić sobie motocykl w czasie pobytu tutaj. Nie jestem obywatelem Polski, nie jestem nawet Europejczykiem. Mam wizę typu D. Chciałbym wiedzieć czy istnieje możliwość kupna motocyklu? Czy będę mógł go zarejestrowac, ubezpieczyć na moje nazwisko?Po zakupie motoru planuję podroż po Polsce i może nawet po innych krajach sąsiednich Czechach itd. Bardzo proszę o Waszą pomoc. Co powinienem zrobić? Jakie kroki podjąć żeby spełnić moje marzenie? Na jakie komplikacje i problemy mogę natrafić ? Z góry dziękuje za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Masz stały meldunek w Polsce? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miracz Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Masz stały meldunek w Polsce? I think you are asking if i have a perminant Poland visa? Well, i have my Polish visa until 31.08.2017. I want to buy the motorcycle and i will sell it by the time i will leave the country. I will own it only for 3 months. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 15sek z wujkiem googlejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...