Spiderjo Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Witam, mój problem polega na tym, że ciągle stukają mi zawory, pojazd Junak 902 72cc. Zawory są dobrze ustawione(0.05 i 0.07), a nawet jak jest ciaśniej lub luźniej to i tak stuka. A dziś jakby stukały trochę głośniej niż zwykle (tak mi się wydaje) i częściej zaczęło szczekać z tłumika (zawsze minimalnie strzelało bo tak był wyregulowany gaźnik, ale tylko jak dało się na wysokie obroty i puściło manetkę, ale i tak cicho strzelało) więc to nie wina gaźnika. Z tego co wyczytałem w necie to wypaliły się zawory. Czy tak mogło być ? Czy da się wymienić same popychacze czy trzeba całą głowice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Nie musisz koniecznie wymieniać wszystkiego na początek polecił bym dotarcie zaworów. Można kupić zestawy do docierania zaworów. opcjonalnie znajdź zakład obróbki silników powinni wziąć około 30zł od zaworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiderjo Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 A może by kupić taki zestaw https://motor-x.pl/zawory-silnika-uzbrojone-70ccm-los-king-2,p.html i wymienić ? A jak sprawdzić czy to na pewno zawory, żeby nie potrzebnie kupować oraz czy dźwigienki zaworowe też nowe dać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Możesz kupić ale nowe zawory też trzeba docierać żeby się dopasowały do gniazd zaworowych. Jeśli dźwigienki nie są wytarte i nie mają luzów na trzpieniu to można je zostawić. Żeby sprawdzić trzeba zdjąć głowice. Potrzebne będzie narzędzie do rozpinania zaworów, można zrobić samemu takie, ale większe ryzyko powyginania zaworów przy montażu. zdjętą głowice kładziesz na stole komorą spalania do góry i nalewasz tam trochę benzyny jeśli benzyna przedostała się do kanałów dolotowych i wydechowych to zawory nie trzymają. Potem jak rozepniesz zawory to sprawdzasz jaki mają luz w prowadnicach i czy prowadnice oraz trzonki nie są wytarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiderjo Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Jak by ktoś mógł zobaczyć czy poprawie silnik cyka czy to stukają zawory(który) czy coś innego bo sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Zobacz, czy to nie wypalona uszczelka pod kolektorem wydechowym, nie próbuj tylko dokręcać na siłę śrub kolektora, bo urwiesz ( już takie mędrki były u kolegi- Panie ratuj śrubę urwalim).... Jak dalej będzie słychać, trzeba sprawdzić stan dźwigienek zaworowych oraz trzonkóww zaworów- przy ostrym pałowaniu na zimno dość szybko się zużywają... Nie wiem czy w tym chińczyku gniazda są wymienne, jeśli nie można dotrzeć- używając WD40- + samym zaworem+ taka ssawka do zaworu - Ludzie to nie japoński sprzęt, gdzie potrzeba pasty - hehe..( kiedyś robiłem tak w chińskim skuterze 4-suwie- a i naprostowałem pogiety zawór, tylko urwany tylny amortyzator musielim podmienić na japoński - a skuterek nówka sztuka- chłop nie chciał używanego japończyka - powiedział co nówka to nówka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Mam crossa tyle że 125 ale to samo jest, gniazda teoretycznie są wymienne ale w zakładzie za wymianę gniazd,prowadnic i dotarcie zaworów wezmą więcej niż za nową głowice uzbrojoną. Te silniki mają za słabe odprowadzanie ciepła jak się je kręci wysoko na niskim biegu to się głowica przegrzewa i siada wszystko. Tak mi się wydaje że już masz przegrzaną głowice dlatego dzwoni musisz rozebrać ją, cyknąć parę fotek i pokazać nam. Jak masz w planach dłużej latać tym sprzętem to zainwestuj w chłodnicę oleju koło 100 pesos kosztuje na allegro. Są zestawy do docierania zaworów ja sobie kupiłem za 30zł dwie tubki z różną gradacją i pałeczki z przyssawkami ale często się odklejały, osobiście polecam 20cm wężyka paliwowego na trzonek zaworu i można docierać o wiele wygodniej.Proszę bardzo zestaw do zaworów http://allegro.pl/pasta-do-szlifowania-zaworow-docieraczki-verscha-i6756669902.htmli chłodnica http://allegro.pl/chlodnica-oleju-cross-quad-atv-4t-50cc-160cc-nowa-i6759974767.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.