Skocz do zawartości

Spiderjo

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Junak 902
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia Spiderjo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jak by ktoś mógł zobaczyć czy poprawie silnik cyka czy to stukają zawory(który) czy coś innego bo sam już nie wiem.
  2. A może by kupić taki zestaw https://motor-x.pl/zawory-silnika-uzbrojone-70ccm-los-king-2,p.html i wymienić ? A jak sprawdzić czy to na pewno zawory, żeby nie potrzebnie kupować oraz czy dźwigienki zaworowe też nowe dać ?
  3. Witam, mój problem polega na tym, że ciągle stukają mi zawory, pojazd Junak 902 72cc. Zawory są dobrze ustawione(0.05 i 0.07), a nawet jak jest ciaśniej lub luźniej to i tak stuka. A dziś jakby stukały trochę głośniej niż zwykle (tak mi się wydaje) i częściej zaczęło szczekać z tłumika (zawsze minimalnie strzelało bo tak był wyregulowany gaźnik, ale tylko jak dało się na wysokie obroty i puściło manetkę, ale i tak cicho strzelało) więc to nie wina gaźnika. Z tego co wyczytałem w necie to wypaliły się zawory. Czy tak mogło być ? Czy da się wymienić same popychacze czy trzeba całą głowice ?
  4. a co powiecie o którymś z tych: https://motor-x.pl/smar-do-%C5%82ancucha-smrmrxx1mot000-5906312690258-2,p.html https://motor-x.pl/smar-do-ancucha-motul-chain-lube-off-road-c3-400ml-2,p.html https://motor-x.pl/motul-c4-chain-lube-fl-04l-smar-do-ancuch-2,p.html Dodam, że jeżdżę tak pół na pół z drogą i poza drogą po drogach piaskowych.
  5. Witam, Z jakiego smaru korzystacie i jaki możecie polecić ?
  6. Na iglicy jest 7 miejsc tylko przy wyjmowaniu było małe komplikacje i nie wiem jaka była pozycja fabryczna na samej górze czy na środku ? orientuje się ktoś ?
  7. ja nie, ale dawałem gościowi żeby wyregulował gaźnik to mógł, ale wątpię w to więc raczej nic nie było
  8. Witam, posiadam junaka 902 i przy fabrycznym cylindrze 50cc była dysza 72, a według pewnego forum powinna być 80, niedawno zmieniłem cylinder na 72cc i przy dyszy 72 jest bardzo dynamiczny i ma bardzo dobrą reakcję an manetkę, i według tamtego forum do 72cc powinna być dysza 85 więc na taką zmieniłem i stracił na przyśpieszeniu i reakcji na manetkę. Czy ta dysza 85 jest za duża czy po prostu do niej był źle wyregulowany gaźnik, bo przy zmianach tych dysz był regulowany gaźnik. A może w gaźniku coś musi być prze regulowane, może pływak, lub dać większy filtr paliwa. Co uważacie ?
  9. Czy jak w junaku 902 wymienię cylinder na 72cc to trzeba jeszcze gaźnik itp. ? czy tylko sam cylinder ?
  10. No dobrze zmienia, ale możemy kontynuować pytanie ? Czy zmiana na 70cc dużo da czy może tylko gaźnik jest źle wyregulowany, a możę złe zębaki ? Co o tym myślicie ?
  11. A jaki to ma związek z pytaniem ? Chcę się tylko dowiedzieć dlaczego na 3 biegu na +6k obrotów muli na 4 biegu też i jak temu zapobiec czy wymiana na 70cc dużo da
  12. w tym problem, że na 3 od 6k obrotów już obroty ledwo co się podnoszą. Co możecie poradzić ? Tylko zmiana na 70cc czy zębatki zmienić ?
  13. dużo egzemplarzy tego modelu leciało ok 70, a po za tym dlaczego jak jest ponad 6k obrotów to już muli ? pozostaje tylko wymiana na 70cc ? czy może źle gaźnik jest wyregulowany ? bo taką wersje też słyszałem
  14. Posiadam Junaka 902 i z tego co wiem na module nie ma blokady, w gaźniku żadnej tulejki nie ma. A jadać na 3 biegu wyciągam 55km/h a gdy wrzucę 4 bieg Junak zwalnia i obroty maleją. Dodam jeszcze, że na 1,2 dobrze jedzie obroty idą do góry, ale na 3 od 6 tysięcy obrotów zamula, ale z czasem jak będzie prawie 7 tysięcy obrotów to wrzucę 4 bieg i na nim zwalniam do 40 lub 30 km/h. Co mogę z tym zrobić, bo na 4 biegu prawie wo gule nie jeżdżę ? Mam tylko 900 coś km przebieg, a i tak było od początku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...