harbuz Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Jak w temacie. Może ma ktoś jakąś serwisówke do tych gaźników? Jaki stan paliwa w pływaku i od czego są poszczególne śruby. Stary 37a to jakaś odległość świetlna. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Pytaj na forach rosyjskich motocykli np kolyaska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Tu masz wszystkie dostępne instrukcje do M72 i pochodnych http://kolyaska.pl/biblioteka.html Jeśli gaźniki są stare to możesz mieć duże problemy z ich regulacją. P37 charakteryzują się tym, że wycierają się korpusy w miejscu pracy przepustnicy. Taki zużyty korpus jest praktycznie nienaprawialny i pozostaje kupno nowych zamienników gaźników. Niestety obecnie dostępne repliki P37 też nie są idealne. Ale tak jak kolega powyżej napisał, szczegółowe informacje dostaniesz na forach specjalistycznych. Ja polecam redmotorz ale na kolasce też są ludzie znający się na rzeczy, chociaż trochę mniej przychylni dla nowych pytających :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.