Skocz do zawartości

Gilera Stalker Problem !!


shizol990826
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,Mam problem z gilerą,gilere zakupiłem rok temu o tej porze.była uszkodzona.paliła tylko po zalaniu paliwa pod swiece i zaraz gasła.lecz kupiłem ją tanio,więc pomyślałem ze sie opłaca,po zakupieniu,pierwsze co wziąłem sie za gażnik,dokładnie go wyczyściłem i zkompletowałem .jednak gilera nadal nie chodziła.zrobiłem krok dalej.wyjąłem membrane ,okazało sie ze jest uszkodzona,zakupiłem nową ,gilera sie odezwała :D .jednak wtedy zaczął sie koszmar,od samego początku chodziła słabo ,osiągi były znośne -vmax-70 ,nieżle sie zbierała ale bywało tak ze zgasła i juz nie odpaliła do nastepnego dnia:[ gażnik prawidłowo wyregulowany i wyczyszczony jednak to nie pomagało,pewnego dnia zdechła i już nie odpaliła ,zauwazyłem ze od wibracji,odkreciła sie srubka od regulacji dawki powietrza w gazniku,nie mogłem tego elementu nigdzie zakupić,więc kupiłem zamiennik originalnego gażnika webber.po wyregulowaniu,dobraniu dyszy itp ,gilera długi czas chodziła .całkiem dobrze.w miedzy czasie były takie awarie jak kapeć z tyłu .elektryka itp.jednak silnik nadal chodził.mój problem polega na tym że ,przed zimą dostało sie błota do gażnika i zacieła sie przepustnica,obroty były cały czas max.po rozebraniu i naprawieniu gażnika ,poprawiłem także membrane która tez sie zużyła.po złozeniu całości MOTOR nie odpala .nie odzywa sie nawet po podlaniu pod swiece .przez ten czas zajezdziłem rozrusznik i kupiłem nowy który już nie kręci tak jak originał :[ na kopke też nie odpala .iskra jest ,swieca ok ..Prosze o pomoc co może być przyczyną tego że motor nie chodzi ?.próbowałem wszystkiego nawet zablokowywałem sprzegło srubokretem i próbowałem ją palić podczas holowania.na zablokowanym sprzegle .NIC .czasem tylko strzeliła z wydechu lub w gażnik .nie odzywa sie wgl pod rozrusznikiem ani od kopki :[...Kompresje ma znośną,na takiej kompresji chodziła całe wakacje >Bede naprawde wdzieczny.jeśli ktoś udzieli głosu w tym temacie :D Pozdrawiam

Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka ktora czuc pod palcem :D

dokładnie,xD,nie można utzymać palca w otworze od swiecy,podczas krecęnia silnikiem,więc raczej napewno jest ok.nie miałem jak tego sprawdzić inaczej ponieważ nie posiadam do tego przyrządu :D

 

Pomoże mi ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie,xD,nie można utzymać palca w otworze od swiecy,podczas krecęnia silnikiem,więc raczej napewno jest ok.nie miałem jak tego sprawdzić inaczej ponieważ nie posiadam do tego przyrządu :D

 

Pomoże mi ktoś ?

:blink:

Tak, pomoże...jak sprawdzisz manometrem kompresję.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:blink:

Tak, pomoże...jak sprawdzisz manometrem kompresję.

Mówie ze kompresja nie jest przyczyną ,gdyż gdyby jej nie było nie mógł bym utzymać palca w komorze od swiecy i kopka lekko by chodziła a jest dobrze ,rozumiesz czy nie ?

 

 

kopka nie chodzi lekko,czuć kompresje pod nogą,tak samo jak pod swiecą palcem

 

 

 

Mówie ze kompresja nie jest przyczyną ,gdyż gdyby jej nie było nie mógł bym utzymać palca w komorze od swiecy i kopka lekko by chodziła a jest dobrze ,rozumiesz czy nie ?

 

 

znaczy sie gdyby kompresji nie było to własnie mógł bym utrzymać palec xD

Edytowane przez shizol990826
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po h**u jest to forum.zajebiscie mi pomogliscie pozdro ku*wa .nie potrzebuje manometru zeby okreslic czy kompresja jest ok czy nie je*ane mechaniki ,.dlaczego wy jestescie na tym forum ,przeciez wy zamiast pomoc to sie ku*wa dopytujecie hujwie czego i szukacie dziury w całym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nick Ci pasuje...

Ochłoń proszę bo będziemy zmuszeni Cię pożegnać. Nikt tu na etacie nie siedzi i nie ma obowiązku pomagać a tak roszczeniowa postawa całkowicie eliminuje chęci.

P.S. A palcem to sobie prostatę sprawdź.

 

Mówie ze kompresja nie jest przyczyną ,gdyż gdyby jej nie było nie mógł bym utzymać palca w komorze od swiecy i kopka lekko by chodziła a jest dobrze ,rozumiesz czy nie ?





znaczy sie gdyby kompresji nie było to własnie mógł bym utrzymać palec xD

 

 

po h**u jest to forum.zajebiscie mi pomogliscie pozdro ku*wa .nie potrzebuje manometru zeby okreslic czy kompresja jest ok czy nie je*ane mechaniki ,.dlaczego wy jestescie na tym forum ,przeciez wy zamiast pomoc to sie ku*wa dopytujecie hujwie czego i szukacie dziury w całym

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pyta a potem jeszcze bluzga... kooorva młodzież... ale do rzeczy pierwsze kompresja potem brałbym się za gażnik jeszcze raz..skoro był zlany błotem oraz cała elektryka- skoro w gażniku było w błoto to reszta tez była zalana.....

 

a tak na przyszłość im więcej informacji podasz tym lepsze porady uzyskasz- na tym polega pomoc zdalna bez macania sprzęta......i się tak nie spinaj ..przez forum nie widać maszyny więc każdy pyta o najmniejsze szczegóły. m.in aby pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ,przepraszam za zachowanie ale już łapie wkurwa przez ten motor.a więc tak elektryka jest ok swiatła są iskra jest .wszystko zia :D dorwałem manometr od kolegi kompresja wynosi 8 bar .niewiem ile to jest czy dobrze czy nie .ale wydaje mi sie ze tak :D .ogólnie to troche siedziałem w garażu i jest pewien sposób aby go odpalić ,jak kreciłem go wiertarką to kreciłem go za to pierwsze koło blizej cylindra .to za którym jest wariator,zadnej reakcji .ale jak zablokowałem dzwon sprzegła srubokretem .w ten sposób ze koło sie kręci jakby był na biegu .i zakręciłem wiertarką za dzwon.po odciągnieciu manetki na full motor odpala.i strasznie cieżko wchodzi na obroty.po puszczeniu manetki gaśnie ,na starter i kopke nie pali .zadnej reakcji na regulacje gażnika czy jest ciepły czy zimny

Prosze o pomoc bede wdzieczny za poswiecenie na mnie kilku minut na odpowiedz :D pozdrawiam Radek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wykonałeś pomiar? Czy kręcąc silnikiem miałeś przepustnicę otwartą na full?

kręciłem go starterem.nie dodawałem gazu ,jednak mam wątpliwośći co do tego manometru bo dzisiaj sprawdzałem jeszcze raz ,tez bez gazu i pokazał 6 bar .a potem jescze raz i już pokazał 7 :[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...