Skocz do zawartości

shizol990826

Forumowicze
  • Postów

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lublin

Osobiste

  • Motocykl
    wsk125/gilera70/gb110
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia shizol990826

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ok a zastanawia mnie tylko jaki to ma zwiazek z kopką .ze zaczeła przeskakiwać i nie ma szans odpalić go za pomocą kopniaka ??
  2. Witam .wczoraj podczas jazdy .przez moje niedbalstwo i brak czasu .spadł mi łancuch ponieważ był za słąbo naciągniety .zalożyłem go naciagnałem i na drugim biegu zaczeło coś delikatnie stukać podczas jazdy .podczaś dzisiejszej trasy po około 150 motor szarpnął .coś walneło dość głosno i zgasł .po próbie odpalenia okazało sie ze kopniak przeskakuje ,w srodku nie na frezach.po odpaleniu na tzw .pych .po przejechaniu kilku metrów zauważyłem ze na pierwszym i drugim biegu coś tak niemiłosiernie i bardzo głosno chrobocze i stuka w silniku .pozatym na dwójce coś oprócz tego chrobocze .przeskakuje i moto przerywa .czuć bardzo duże wibracje .moto to gb street ,110cm3 .Naprawde bardzo prosze o pomoc.wiem ze rozbiórka jest nieunikniona ,ale prosił bym o jakieś wzkazówki .co to może być ? Tryb zdawczy ? Skrzynia biegów ?jaki to ma zwiazek z kopniakiem ? Bede naprawde wdzieczny osobą które chciały by sie wypowiedzieć
  3. ok problem rozwiązany .winowajcą był pływak w gażniku który za wczesnie odcinał dopływ paliwa /podgiąłem blaszke i jest git .Dziekuje za osoby które sie udzielały...w temacie
  4. może być teraz ? może teraz zajmiesz sie pomocą ?
  5. Witam mam problem.motor po przejechaniu kilku kilometrów nagle gaśnie .i jak zgaśnie to odpala z pierwszego kopa i potem znowu moge przejechać kilka kilometrów i znowu gaśnie . i tak w kółko,nie ma jazdy ,wymieniłem swieczke na nową NGK.sprawdzałem przewód od fajki i samą fajke ,nie ma przebicia .wiec chyba jest git ,gażnik rozbierany ze 100 razy .czyszczony .zmieniałem dysze na rózne wielkośći .zmieniałem ustawienie iglicy na lince .dalej to samo .regulowałem dawke powietrza na gazniku i obroty .nic to nie daje.co prawda motor inaczej sie zachowuje ,przez regulacje .ale dalej po przejechaniu kilku km gaśnie ,myśle ze nagrzewa sie którąś cewka w zapłonie albo iskrownik i gubi iskre na chwile .zdjąłem pokrywe od magneta ,wszystkie cewki wyglądają ładnie .zadna nie jest przykopcona ,niewiem co mam już robic z nim patrzyłem kranik .działa prawidłowo czysciłem filtr paliwa (ten w zbiorniku)paliwo dochodzi do gażnika na 100% ,myśle jescze nad pływakiem bo może sie zacinać i nie ciagnie paliwa ze zbiornika albo modól sie nagrzewa i odcina zaplon ,niewiem juz co jest przyczyną takiego zachowania .Prosze o jakąś cenną wzkazówke
  6. Witam posiadam motorower gb street . został w nim zalozony silnik 110cm a osiagi nie zmieniły sie od tych ktore były na 50cm . moduł wydaje mi sie ze jest odblokowany .poniewaz nie wychodzi z niego zaden czerwony ani rozowy kabelek .na podnuzkach kreci 11 tys obrotów a w czasie jazdy juz 8 tys max .vmax to jakies 70 km/h biorąc pod uwage zebatki zmienilem przednią z 14 zębów na 17 i szczerze duzo sie nie zmieniło pozatym ze wolniej sie rozpedza . ogólnie przyspieszenie jest duzo lepsze niz na 50cm ale to i tak nie jest to co powinno być .nie mowie o dwóch osobach bo wtedy to vmax nie przekroczy 60km/h . jeśli ktoś wie coś na ten temat lub miał styczność z tym notorowerem to byłbym wdzięczny jesli by sie udzielił . zastanawiam sie jeszcze nad gaźnikiem .jak go wyregulować na 110 cm i jaka powinna być dysza ? Mam filtr stożkowy Jeszcze jakby ktoś mógł powiedzieć co daje tuningowy moduł CDI z allegro za 50 zl i czy on by mi pomógł ?
  7. Tak /wspomagam sie troszke czasem jak za wysoko postawi Ciii mam uprawnienia nie tylko na 50cm3 z gazu idzie w góre :D ,wystarczy sie odsunąc na fotelu troszke do tyłu ,nie dużo gilerka jest leciutka waży 76kg na sucho
  8. cylek i tłok 70cm3 china power za 8 dyszek ,wydech z dyfuzorem za około 100 uzywke kupiłem .i to by było na tyle .a i jescze sprzegło sportowe i rolki 5g :D vmax 90 :D
  9. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: ok zapamietam :biggrin: :biggrin: Idzie nastepny film .Tym razem taki odcineczek na luzie :D troche głupot :D z początku wakacji :Di z zimowej zabawy na sniegu :D
  10. Wybaczcie za te cięcia i za muzyke .cięcia są takie jakie są bo nie ogarniam programu xd .a muzyke zmienie w nastepnym filmie :D ciesze sie ze wam sie ogólnie podoba .teraz probóje coś ogarnąc na chinolu 4t ale ciezko :[
  11. shizol990826

    Gumowanie :D

    Witam .chciałem pochwalić sie ,moimi początkami w stuncie :D mile widziana łapka i subik ,.bedą nowe filmiki :D
  12. Witam ,mam takie pytanie .posiadam motorower gb street 4T 4-biegowy .w ostatnim czasie przeszedł remont z 50 na 110 cm3 ,.posiadam uprawnienia :D zeby nie było ,i szczerze powiedziawszy vmax nie zmienił sie wgl ,tylko jest dużo lepsze przyspieszenie .czy mam teraz zmienić zębatki zeby vmax wzrósł .vmax wynosi 75 km/h ,dodam ze od nowosci z modułem nic nie było robione .i chciałem sie zapytać jescze czy moduł coś pomoże .coś trzeba tam rozciać czy kupić odblokowanny ? bo słyszałem ze jakiś rózowy kabelek sie rozcina ale u mnie takiego niema :[ ' Pozdrawiam .Radek :D
  13. Witam.mam problem z moją gilerką a mianowicie chodzi o to że nagle przestała odpalać .wymieniłem membrane.króciec gażnika ,gażnik .następnie go wyregulowałem.po czym motor dalej nie odpalał .sprobowałem na wiertarke .motor odpalił .jednak cieżko było mu wejść na obroty .a jak już wszedł ,ciągnął jak sasha grey.pomyślałem ze nie odpala bo spadła kompresja silnika .i nie ma ciśnienia aby motor złapał na małych obrotach i dlatego odpala na wiertarke .wymieniłem tłok+cylinder.uszczelniacze na wale i łozyska ,podczas rozbiórki do wymiany doszedł cały zaplon.bo koło magnesowe sie rozsypało i jedna cewka była spalona .po złozeniu całego silnika .oczywiśćie prawidłowo uszczelniłem kartery .poszły nowe uszczelki pod cylek.itp itd motor wgl przestał odpalać .jednak za jakiś czas zaczął łapać na wiertarke .myśle ze paliwa nie pobierał .ale chodzi o to ze jak na chwile obecną jest to samo co przed remontem .czyli pali na wiertarke .tylko tym razem ciągnie od zera całkiem ładnie.dalej nie sprawdzałem bo jest na dotarciu .dodam jescze ze motor odpala tylko gdy na gażniku zakręcone są obie srubki regulacyjne i po odpaleniu od razu sam wchodzi na max obroty .mogłem sie przejechać tylko za pomocą rozłaczania stacyjki .aby nie miał cały czas full manety .Prosze o pomoc ,bo naprawde już niewiem co mam zrobić .na remont wyłożyłem około 500 zł .i nie moge jezdzić bo nic praktycznie sie nie zmieniło .Naprawde będe bardzo wdzieczny jeśli mi ktoś pomoże albo nakieruje na co mam zwrócić uwage .Pozdrawiam Serdecznie:::Radek
  14. Tak :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: a jak sie sprawdza luz na korbowodzie tak po profesionalnemu xD >>?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...