cypek zg Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Witam, w moim Harleyu Electra Glide nie działa wskaźnik paliwa. Lampka go podświetla ale wskazówka jest cały czas na pozycji zerowej. Ze wskaźnika wielokrotnie wypinałem i wpinałem kostki elektryki i nic to nie dało. Czy to może być wina pływaka czy wskaźnik jest zepsuty. Jakieś porady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Z mojego (skromnego) doświadczenia to prawdopodobnie puściły luty we wskaźniku. Miałem podobny przypadek ze wskaźnikiem ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Puściły luty? A coś więcej. Gdzie te luty się znajdują i jak to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Luty są wewnątrz wskaźnika, więc należy go rozebrać. Ale najpierw bym sprawdził czy dochodzi jakiś prąd do końcówki kostki którą wpinasz w zegar.Tylko wiedz że ramki zegarów są z bardzo twardego materiału- nie jak europejske z gównolitu.Na pw. napiszę Ci namiary do kolegi z ZG który może pomóc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Tadzia znam, mój dobry kolega z klubu Bachus. A jak sprawdzić czy prąddochodzi do kostki, zwykłą probówką?? czy jak. Próbowałem też rozebraćwskaźnik, odkręciłem 3 śrubki z tyłu zegara ale żadne wieczko czy cośnie chce schodzić i wskaźnik dalej się trzyma jak się trzymał. Jakaśporada?? Edytowane 4 Stycznia 2017 przez cypek zg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 To wal do Tadzia- on pomoże . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 A od Pana jakaś porada np. jak rozebrać wskaźnik albo jak sprawdzić czy jest prąd w kostce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Podłącz miernik - multimetr do kostki i przełącz /włącz stacyjkę.Jakieś małe napięcie powinno się pokazać. Ramkę trzeba poodginać- umiejętnie żeby nie porobić załamań na krawędziach. Jesli tego nie robiłeś to pogadaj z jakimś zegarmistrzem , może pomoże . Edytowane 4 Stycznia 2017 przez lech N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocyklista na motocyklu Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Odnośnie rozbierania wskaźnika, pewien pogląd oczywiście daje film podrzucony przez Lecha, ale poszukaj na forum rozbieranie licznika do H-D.Był bardzo fajny film, łopatologiczny, krok po kroku.Niestety w Hd nie idzie tak łatwo jak na filmie Lecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 O tym że nie jest łatwo to już pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Najpierw sprawdza się instalację,potem czujnik w baku ,następnie zegar.I dopiero po tym wszystkim można zabierać się za rozbieranie zegara. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Panowie, zrobiłem tak. Instalacja jest ok sprawdzałem probówką. Następnie wyjąłem wskaźnik ciśnienia oleju i podłączyłem go pod kostki od wskaźnika paliwa. Po przekręceniu stacyjki strzałka wskaźnika przemieściła się na maksymalną wartość. Nie wiem czy to prawidłowe wskazanie czy przekłamanie gdyż nie pamiętam ile na koniec sezonu przed zimowaniem motocykla miałem zalanego paliwa, być może było na ful i dlatego wskaźnik pokazuje maksa. Jutro wypompuję kilka litrów benzyny i sprawdzę co będzie pokazywał zegar. Macie jakieś info czy wskaźnik ciśnienia oleju może robić za wskaźnik paliwa. Oba wyglądają tak samo poza tarczami oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Jak dobierałem się do wskaźnika ładowania, to wcześniej kupiłem woltomierz (zegar) od jakiegoś ciągnika, który miał taką samą średnicę puszki. Kupiłem z zamysłem zastosowania środka do hd. Po rozebraniu okazało się że luty w środku nie łączą, polutowałem i poskładałem oryginał- zapas leży w szafce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Cypek zg, nie znasz się na tym, udaj się do kogoś, kto się na tym zna zanim uwalisz wiecej rzeczy. Czujnik poziomu paliwa i czujnik cisnienia oleju daja zupełnie inne sygnały (nie pamiętam takich szczegółów a nie mam czasu sięgnąć do literatury), i możesz któryś usmażyć... Procedura diagnozy usterki jest prosta - sprawdzić połączenia elektryczne, sprawdzić czy działa czujnik poziomu paliwa (miernikiem a nie probówką, trzeba jeszcze wiedzieć jaki sygnał powinien się pojawić) i jeśli tam jest wszystko ok to sprawdzać zegar. Zdarzały się problemy z połączeniem elektrycznym przy czujniku. Tak na marginesie to bodajże od 97 roku zdarzały się problemy z czujnikami poziomu paliwa - brak wskazania lub błędne wskazanie poziomu, zaczynało się z reguły od zatrzymywania się wskaźnika powyżej rezerwy - i potem niespodzianka jak motocykl staje z braku paliwa. Ten czujnik się wymienia w całości, jest to odrobinę upierdliwe, ale szczegółów teraz nie pamiętam. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.