Raidber Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, szukałem wszędzie i się nie doszukałem w jakiej kolejności zakładać pierścienie na nowy tłok do KX450F. Najlepiej jakby ktoś przedstawił to obrazkowo, albo bardzo dobrze wytłumaczył :blush: . Jeżeli taki temat już był, dajcie znać to usunę. To samo się dotyczy kategorii. Za wszelkie pomoce dziękuję. Edytowane 11 Grudnia 2016 przez Raidber Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) prawdopodobnie tak w KX250 F https://zapodaj.net/9760a4e4b55bd.jpg.html Edytowane 11 Grudnia 2016 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) w jakiej kolejności zakładać pierścienie na nowy tłok do KX450F.. Na tłok pierwsza idzie sprężynka,następnie jeden z pierścieni zgarniających (są dwa cieniutkie w zestawie) montujesz za sprężynką a drugi przed sprężynką (wszystkie w jednym dolnym rowku),na koniec montujesz pierścień kompresyjny na górnym rowku Pamiętaj aby ich zamki były odpowiednio ułożone-proxma podał Ci linka z tym info Edytowane 12 Grudnia 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raidber Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 DZięki wielkie panowie! :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.