Kazinek Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Witam. Zakupiłem Yamahę FZR 600 i zacząłem ją przeglądać. Spokoju mi nie dawał głupiejący obrotomierz, który wskakiwał na 8k obr i wracał. Myślałem, że to wina wadliwego regulatora napięcia co w tych maszynach jest podobno często występująca usterką. Ale też z drugiej strony wyczytałem, że ona w ten sposób pokazuje błędy. Wg informacji znalezionych na forum obrotomierz skaczący do 8k obr. mówi nam o usterce czujnika poziomu paliwa. Przełącznik rezerwy mam po lewej stronie w owiewce. Odkręciłem zbiornik a tam wisi przewód z kostką na 3 piny. Nigdzie nie widzę drugiej części. Gdzie ona może wchodzić? Mogła się gdzieś podwinąć? Z tego co wiem zbiornik był ściągany w celu czyszczenia gaźników tuż przed sprzedażą (czekałem aż na miejscu aż poskładają te gaźniki.) Żeby gdzieś druga część przewodu się ukryła jest mało prawdopodobne ponieważ kable wychodzące ze zbiornika mają ok 20cm. Czy to może być powodem problemu z obrotomierzem? Jeśli tak to gdzie kabelki powinny wychodzić? Dodam, że na kokpicie mam tylko kontrolkę rezerwy bez analogowego czy tez cyfrowego wskaźnika poziomu paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 O kurcze ... czy przybywasz do nas z lat 90-tych?Jedyny przewód idący ze zbiornika prowadzi do pompy paliwa. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazinek Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Nie mogę odtworzyć filmu. Ale z tego co widzę ta jest starsza. Ja mam 95r. Nie wiem czy w budowie układu paliwowego były jakieś zmiany ale domyślam się, że Ty piszesz o przewodzie paliwowym. Ja mam na myśli przewody elektryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Pisałem o elektrycznym. Nie podałeś rocznika wcześniej ale chyba zbiornik i zasilanie paliwa były niezmienione. Pewności jednak nie mam. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazinek Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Ja mam kranik podciśnieniowy do którego dochodzą 2 wężyki i ze zbiornika wychodzą 3 kabelki spięte w jedną kostkę. A biega mi o to ze nie widzę drugiej części i nie mam gdzie podpiąć kabli ze zbiornika. Gdzie ta kostka może się znajdować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Musi się znajdować w zasięgu tego kabla. Zdzieraj szaty z lalki i kop! Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 poszukaj tutaj:http://fzronline.com/wiki/doku.php?id=fzr600pasujacego schematu ale według tego co ja znalazłem to pewnie kostka od wskaźnika rezerwy - i raczej powinna być 2 pinowa. 3 Pinowa jest tylko wtyczka pompy paliwa. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazinek Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Pompka się włącza po każdym przekręceniu kluczyka. Moto odpala normalnie. Choc normalnie to pojęcie względne bo czy ze ssaniem czy bez na zimnym pali podobnie (bez ssania nawet ciut lepiej) ale generalnie pompa chodzi. Edytowane 10 Listopada 2016 przez Kazinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 A kontrolka rezerwy działa? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazinek Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Kontrolka świeci po włączeniu zapłonu i po chwili gaśnie. https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/15000057_1121253717942740_2086307096719411296_o.jpg?oh=a710dcb0a5cc79991289ed2890a9a01e&oe=5827FE9A Tutaj jest miejsce na dwa przekaźniki... https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/15016284_1121253814609397_1616625326260678108_o.jpg?oh=eae19fa77b91634c8a18bd3096ee82b4&oe=58285177 Ze zbiornika wychodzą kabelki:-Zielony z czerwonym paskiem-Zielony z czarnym paskiem-czarny https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/14991041_1121254004609378_2598274008017886017_o.jpg?oh=62dd31aeb6b583cc1d9068439ee6c33c&oe=58283AC1 Dziś odkryłem, że po ręcznym przełączeniu na rezerwę problem znika i obrotomierz wskazuje normalnie. Szukam w moto i czytam w internetach. Znalazłem brakującą wiązkę i dowiedziałem się kilku rzeczy. Mianowicie, że mam aktualnie 2 pompki paliwa. Ktoś dołożył pompkę i została ona podpięta w brakującą część instalacji i starannie została zaizolowana. Być może uszkodzona jest pompka w zbiorniku. Ale z całą pewnością walnięty jest termistor czyli wskaźnik poziomu paliwa. Jutro będę to rozkręcać bo dziś brakło mi czasu. Jak już to ogarnę to dam znać co z tego wyszło. Edytowane 11 Listopada 2016 przez Kazinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.