Lukas1984 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Witam, miał ktoś kontakt z tym motocyklem? Jakieś porady przy zakupie? Częste usterki itd? http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=82492385&fks=82492385 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Te silniki serii XJ to wg. mnie najbardziej udane z japońskich z początków lat 80-tych... praktycznie nie ma z nimi problemów...szybciej z gaźnikami oraz ich ustawianiem...zwracać tylko należy uwagę na duży przebieg, i związane z nim wymiany części exploatacyjnych, regulacje ect... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas1984 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ten akurat ma 40000 najechane więc nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Napewno trzeba się przyjrzeć rozrządowi, przy okazji trza sprawdzić stan łańcucha, ja jeszcze obejrzałbym ślizgi w jakim są stanie ect... ale jak pisałem silnik praktycznie nie ma żadnych wad, raz jeden w życiu spotkałem się w XJ 1100 z zablokowaniem się jakby tu nazwać- "baypasu" w filtrze oleju- przy odpalaniu zaczął chodzić "na twardo", od razu kill switch i sprawdzanie o co chodzi- jako, że było to bezpośrednio po wymianie filtra oleju- zrzut filtra i się okazało, że tam taka sprężynka z blaszką się zblokowała i olej nie przechodził przez filtr, mało tego nie szedł dalej(!), i chyba wał zaczął "grać", na szczęście wymieniono filtr na nowy, i delikatnie pokręciło się silnikiem potem szybciej bez odpalania, tak parę razy, zrzut oleju, potem nowy olej... to było w okolicach 2001 roku, a motocykl jeździ po dziś dzień w okolicach Zambrowa... nic się nie stało.... Ale przy zakładaniu fitlra warto przed założeniem sprawdzić, czy w środku ten fifek chodzi pod naciskiem np. tępego śrubokręta, czy się nie zacina,trzeba tak z wyczuciem, jakim, no takim mniej więcej jakie ciśnienie panuje w układzie olejenia, 60-70 psi...(?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 1150 km rocznie- ladnie :) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Nie ma czemu się dziwić, mój 999 ma teraz ok. 17 tys km, a Paso LTD to jeszcze nie ma 14 tys km a ma za rok 30 latek... hehehehheheeh...tak to jest jak się ma kilka albo kilkanaście motocykli, a jeszcze 4 -koła ? Hę..... Odnośnie tego motocykla to tylko znaleźć serwis, co ogarnie gaźniki.....tam trzeba specjalną taką długą zaślepkę chyba z otworkami( już nie pamiętam) - do zablokowania tego układu YICS Edytowane 24 Października 2016 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Mnie to nie dziwi bo u mnie slk rocznie robi max 10tys, glownie trasy, a na zime zwykle lezakuje pod kocykiem w cieplym.Takze w przypadku motocykla - jak najbardziej realne. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas1984 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Dzięki za info. Mi się marzy coś takiego tylko kurcze z opinii gości od przeróbek jest to ciężki egzemplarz to tego typu zabaw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 ladnie sie prezentuje :) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.