Pepper Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Hej. Po uporaniu się z tematem hamulca pojawił się nowy problem. Na postoju, na luzie, bardzo delikatnie świrują obroty.Podczas jazdy, kiedy silnik trzyma się an jakichś stałych obrotach, szarpie.Przy przymykaniu manety prycha czy nawet strzela. Był moment że potrafiła przygasnąć, wlałem środek do czyszczenia układu i jej przeszło. Co może być przyczyną? Zapłon jej spada? Świece?Z tym, ze chyba tam są irydówki,a tych chyba się nie wymiena...??? PozdrawiamPepper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Filtr paliwa?Irydówki chyba też nie są wieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Może nie wieczne ale kumpel ma 10 rok w swoim sprzęcie, przebieg 2 razy taki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Irydowe NGK założyłem 30 tyś km z racji kiepskiego dostępu i wszystko cacy. Wg producenta powinny wytrzymać jeszcze 60 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Generalnie jest jakaś kupa.Świece spoko, wymienią się i tak bo to są zwykłe więc już możnaby. Natomiast są jakieś jaja z prądem bo jest słabe ładowanie. Na wolnych obrotach wcale a jak się podkręci to ledwie drga. I teraz się zastanawiam czy to może być akumulator albo regulator napięcia. Bo alternatora nie podejrzewam. A może powinienem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 A jaki tam jest alternator? Taki jak w samochodach czy z kołem magnesowym. Jak ten drugi to Sprawdź Napięcie na trzech białych albo żółtych przewodach, dwa razy: gdy regulator jest odłączony (powinno być powyżej 30V) i gdy regulator jest spięty z alternatorem2. Opór pomiędzy fazami alternatora powinien wynosić ok. 0,5 Ohm ale do masy powinien być nieskończony Jeśli cewki są ok. - sprawdzamy regulator: wypinamy kostki regulatora, ustawiamy miernik na test półprzewodników, czarną końcówkę mirnika (COM) łączymy z czerwonym przewodem regulatora, drugim przewodem miernika dotykamy kolejno trzech białych albo żółtych kabli regulatora, miernik powinien za każdym razem pokazywać ok. 500 do 550ohm. Po podłączeniu miernika odwrotnie nie może być przepływu prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.