_Monter_ Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Ktoś mi pomoże?Dawno nie obiłem tego a i kiedyś nie za dużo.Pacjent: w zasadzie to ja bo dałem sie namówić, żeby to robic ale tak serio to audi A3 1.9 TDI na pompowtryskach z silnikiem BLS.Objawy: mam go ku*wa dość a tak serio to tylko na piątym biegów przechodząc przez 110km/h wchodzi w notlauf.Jak na 4 przebiję nad 110 to jedzie dalej na 5 normalnie. Co zrobione. Wymieniona turbina na regenerowaną z gwarancją oraz wykresem jak dmucha, gruche montował warsztat regenerujący.Wymyte wszystko. Logi do wglądu:To log na piatym biegu do momentu wywalenia notlaufGrupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_277207.html BASIC SETTINGS:Grupa 011: http://vaglog.pl/log_277206.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_277205.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_277204.html DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_277202.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_277200.htmlGrupa 011, 010: http://vaglog.pl/log_277199.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_277198.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_277197.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_277196.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_277195.htmlGrupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_277201.htmlGrupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_277194.htmlGrupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_277203.html STATYCZNE:Grupa 004: http://vaglog.pl/log_277193.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_277192.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_277191.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_277190.htmlGrupa 018: http://vaglog.pl/log_277189.html Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 A błąd dotyczy przeładowania czy niedoładowania? Bo z logów na 5 biegu widzę niedoładowanie i być może to jest przyczyną notlaufa. Podmieniałeś przepływkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Niedoładowanie widzę, nie chciałem nic sugerować. Na razie oprócz turbiny nic nie zostało ruszone. Poprzednia turbina juz troche pluła i przeszło mi przez głowę czy nie zawaliło czujnika ciśnienia. A błąd dotyczy przeładowania czy niedoładowania? Bo z logów na 5 biegu widzę niedoładowanie i być może to jest przyczyną notlaufa. Podmieniałeś przepływkę? To błąd (zapomniałem dodać) 000665 - Regulacja cionienia do3adowania P0299 - 000 - Przekroczona granica regulacji - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11110000 Priorytet b3edu: 1 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 255 Przebieg: 161422 km WskaYnik czasu: 0 Data: 2016.09.03 Czas: 15:00:04 Ramka zamro?ona: Obroty silnika: 2310 /min Predkooa: 107.0 km/h Obci1?enie: 71.0 % Napiecie: 14.36 V Bity binarnie: 00000000 Cionienie rzecz.: 1948.2 mbar Cionienie rzecz.: 1234.2 mbar Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 "When found in the 1.9 L TDI-PD (BLS):Check vacuum supply from the vacuum reservoir located in the valve cover for leaks. Using a vacuum gauge, wiggle the valve cover and hose connections to check for a leak. The following photo was submitted from a customer working on a 2010 VW Caddy (2K chassis) with this vacuum reservoir problem."Sprawdź zbiorniczek podciśnienia (w pokrywie zaworów) czy nie jest nieszczelny. Najlepiej go pomiń i zaślep wężyk. Jak objawy miną to pokrywa zaworów do wymiany. Jak nie pomoże to szukaj nieszczelności na wężach ciśnieniowych i wężykach podciśnieniowych. Błąd to typowe niedoładowanie, zresztą widać po logach, że turbo późno wstaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Dzięki, że się odezwałeś...w zasadzie liczyłem na Twój głos. :lalag:Sprawdzę i napiszę co wyszło. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Monter, to teraz zagadka z mojej stajni, z tą różnicą, że ja nie mam żadnych danych. Pacjent-seat Alhambra 2.0 tdi, 140 kucy 2007rok,silnik z feralnym napędem pompy olejowej. Co jakiś czas, po przekręceniu kluczyka, komputer pokladowy sygnalizuje zbyt niski poziom oleju. Standardowa procedura-kontrola poziomu, wszystko ok, komunikat znika na ok dwa tygodnie. Potem pojawia się znowu. I tak w kólko. Zainteresowalo mnie to, że po każdym sprawdzeniu poziomu oleju info znowu na dwa tygodnie znikało. Na chwilę obecną, gdy przekręcam kluczyk, a komunikat się znowu zapala, ruszam miarką góra-dol, i wszystko wraca do normy. Czujnik poziomu oleju wymieniłem, bo bylem na 100 procent przekonany, że się zje*ał. Żadnych zmian. Auto moje prywatne. Chodzą mi po glowie jakieś ladunki elektryczne czy cuś, ale ogolnie to mi wygląda na czary-mary. Nikt z branży, nawet mój wlasny syn (który zresztą analizowal Ci logi), mi nie wierzyl, dopoki nie zobaczyl. Jakieś pomysly? Bo moje się skończyly. Chociaż w zasadzie to nigdy pomysłu na ten problel nie mialem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Zamiennik, ale malo prawdopodobne, żeby obydwa byly identycznie uszkodzone. Tak więc ten trop raczej odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Yuby, a tak z ciekawości-jesteś z branży? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 To nie bylo pytanie zlośliwe. W każdym razie zasada dzialania czujnika raczej wyklucza dwa tak samo uszkodzone. Z rachunku prawdopodobieństwa. Bardziej prawdopodobne jest, że świnia gdzieś siedzi w instalacji elektrycznej lub czujniku otwarcia maski, choć nie do końca jest to logiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Pomyślę nad tym. Ładunek elektrostatyczny...faktycznie wkurza Cię to jak do tego dotarłeś miejsca ale różne cuda się zdarzają. Aby to wykluczyć można powiesić uziemnienie z silnika ale zanim zacząłbym podarząć drogami bezsilności to wyczyściłbym wszystkie połączenia elektryczne na drodze czujnik-sterownik włacznie z użyciem kontakt sprayu. Sprawdź też jak wyglądają przewody wychodzące z kostki czujnika pod gumką. Zobacz czy izolacja nie zgrubiała bo świadczy to o śniedzi pod izolacją. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Wiązka do sprawdzenia. Restart komputera, aktualizacja? Nie wiem jak to jest w VW bo się nimi kompletnie nie zajmuje. A wszystkie które miałem oddawalem zewnętrzne do napraw :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Jak mam grzebać w wiązce,to chyba wolę co jakiś czas miarką ruszyć. :biggrin: Chodzi mi jeszcze po glowie,żeby miarkę wymienić-z plastykowej na metalową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Tanie wykluczenie czegość malo realnego ale próbować możesz. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 No cóż...byłoby zbyt pięknie. Zaślepiłe podciśnienie na zawór w pokrywie ale bez zmian. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 (edytowane) A podciśnienie nie jest za niskie? Szukaleś nieszczelności na wężykach? Tutaj brakuje tego przyslowiowego "trochę". Podepnij zegar w pompę podciśnienia (pompa tandemowa), będziesz wiedzial, czy nie jest zajechana.Jak napompujesz pedal hamulca na wolnych obrotach, nie robi się twardy? Edytowane 20 Września 2016 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.