Skocz do zawartości

CB 500 Przerywanie


Saquam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moją cebulką mianowicie po pewnym czasie jazdy najczęściej chwilę po przekroczeniu 120 km/h motocykl zachowuję się tak jakby brakowało mu paliwa, zaczyna się dusić, po chwili maksymalna prędkość jaką mogę osiągnąć to 80 km/h a maksymalne obroty to 4k-5k, czasami strzela z wydechu, zdarza się też że motocykl się odblokuję, jeśli go zgaszę i chwile ochłonie wszystko wraca do normy. Dziękuję za wszystkie rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko - sprawdzałeś odpowietrzenie zbiornika paliwa? Prosty test - zatkaj bak szmatką, i się przejedź.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem historię że mi się nagrzewał impulsator i jak się nagrzał to nie podawał impulsów na cewkę i najpierw cylindry głupiały a potem w ogóle zdychały. jak motong ostygł, wszystko było git. Co ja się naszukałem....

 

Także spróbuj to - jak będziesz miał rozgrzane moto i ci zacznie kwękać - stań, wykręć świece i spróbuj zobaczyć czy daje iskrę.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na przytkany kranik paliwa lub zatkany filterek paliwa .

Jak lecisz na odkreconej manecie , to spada poziom paliwa w komorach bo paliwo nie nadąży dopływać , i moto słabnie .

Jak na chwilę się zatrzymasz to komory się napełniają do właściwego poziomu i silnik odzyskuje wigor .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na przytkany kranik paliwa lub zatkany filterek paliwa .

Jak lecisz na odkreconej manecie , to spada poziom paliwa w komorach bo paliwo nie nadąży dopływać , i moto słabnie .

Jak na chwilę się zatrzymasz to komory się napełniają do właściwego poziomu i silnik odzyskuje wigor .

Trafiłeś :D Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...