Skocz do zawartości

CB 500 Przerywanie


Saquam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moją cebulką mianowicie po pewnym czasie jazdy najczęściej chwilę po przekroczeniu 120 km/h motocykl zachowuję się tak jakby brakowało mu paliwa, zaczyna się dusić, po chwili maksymalna prędkość jaką mogę osiągnąć to 80 km/h a maksymalne obroty to 4k-5k, czasami strzela z wydechu, zdarza się też że motocykl się odblokuję, jeśli go zgaszę i chwile ochłonie wszystko wraca do normy. Dziękuję za wszystkie rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko - sprawdzałeś odpowietrzenie zbiornika paliwa? Prosty test - zatkaj bak szmatką, i się przejedź.

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem historię że mi się nagrzewał impulsator i jak się nagrzał to nie podawał impulsów na cewkę i najpierw cylindry głupiały a potem w ogóle zdychały. jak motong ostygł, wszystko było git. Co ja się naszukałem....

 

Także spróbuj to - jak będziesz miał rozgrzane moto i ci zacznie kwękać - stań, wykręć świece i spróbuj zobaczyć czy daje iskrę.

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na przytkany kranik paliwa lub zatkany filterek paliwa .

Jak lecisz na odkreconej manecie , to spada poziom paliwa w komorach bo paliwo nie nadąży dopływać , i moto słabnie .

Jak na chwilę się zatrzymasz to komory się napełniają do właściwego poziomu i silnik odzyskuje wigor .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na przytkany kranik paliwa lub zatkany filterek paliwa .

Jak lecisz na odkreconej manecie , to spada poziom paliwa w komorach bo paliwo nie nadąży dopływać , i moto słabnie .

Jak na chwilę się zatrzymasz to komory się napełniają do właściwego poziomu i silnik odzyskuje wigor .

Trafiłeś :D Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...