mateusz786 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Z projektem sobie poradzę, ale myślałem o module z Kawasaki KLE 500 bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, jest na jednym czujniku i silnik jest dwucylindrowy wszystko się zgadza ale moduł w KLE ogranicza obroty (odcina zapłon) przy ok. 11000 obr/min a silnik xvs nawet tyle nie wykręci czy to będzie jakiś problem? i czy jest jakiś sposób aby odcięcie pojawiło się wcześniej np. przy 6 tyś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Z projektem sobie poradzę, ale myślałem o module z Kawasaki KLE 500 bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, jest na jednym czujniku i silnik jest dwucylindrowy wszystko się zgadza ale moduł w KLE ogranicza obroty (odcina zapłon) przy ok. 11000 obr/min a silnik xvs nawet tyle nie wykręci czy to będzie jakiś problem? i czy jest jakiś sposób aby odcięcie pojawiło się wcześniej np. przy 6 tyś ? Czy w KLE500 nie ma przypadkiem jednej cewki obslugujacej dwa cylindry? Jesli tak to iskra jest na dwoch swiecach na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 W KLE Tłoki chodzą na przemian, iskra jest potrzebna co 180 stopni obrotu wału korbowego czyli musi być na 2 cewkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 W KLE Tłoki chodzą na przemian, iskra jest potrzebna co 180 stopni obrotu wału korbowego czyli musi być na 2 cewkach.Jeden cykl pracy silnika 4T to dwa obroty wału (720 st.) a iskra pojawia się co 360 stopni Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Z projektem sobie poradzę, ale myślałem o module z Kawasaki KLE 500 bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, jest na jednym czujniku i silnik jest dwucylindrowy wszystko się zgadza ale moduł w KLE ogranicza obroty (odcina zapłon) przy ok. 11000 obr/min a silnik xvs nawet tyle nie wykręci czy to będzie jakiś problem? i czy jest jakiś sposób aby odcięcie pojawiło się wcześniej np. przy 6 tyś ? Jak nic innego czy nie przychodzi do głowy ponad to co masz w garażu to czas podjąć decyzję o odpuszczeniu tematu. 2 cylindry ale punkty zapłonu w innych miejscach, pojmij to w końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Daj chłopakowi szansę, spiłuje wieniec, dospawa 2 nakretki i będzie git hehe. Wysłane ze smyczy. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.