Tommo Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Widziałem ten filmik, ciekawa sprawa, czyli łódź silnikiem do Auta :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Albo przy zaladunku pchać wszystko maksymalnie do przodu. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Widziałem ten filmik, ciekawa sprawa, czyli łódź silnikiem do Auta :DJeśli to możliwe, to najlepiej zdjąć silnik i włożyć do bagażnika. A jak stacjonarka, to osie przyczepy ustawić odpowiednio i już. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Tomo, fajny filmik mozna nawet wyciagnac wnioski pochodne, np. dlaczego lepsiejsze opony zaklada sie na tyl a nie na przod - bo tylna os jest osia stabilizujaca ! Przestrzegam rowniez przed zlym rozmieszczeniem ciezaru na przyczepie. Jest cos takiego jak sila nacisku na hak ktora wynosi Minimum 24 kg w przypadk Waszej przyczepy lekkiej ( 4 % CMD z 750 kg ). Watro wiedziec jaka jest rowniez maxymalna sila nacisku ktorej pod zadnym pozorem nie wolno przekroczyc. Przy przekroczeniu odciazamy bowiem os sterujaca ( przednia ) i moze sie trafic, ze przy niekorzystnych warunkach / sytuacjach pojazd zamiast skrecic po luku pojedzie prosto :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 14 Października 2016 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 15 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 np. dlaczego lepsiejsze opony zaklada sie na tyl a nie na przod - bo tylna os jest osia stabilizujaca !To jest bzdura. Poślizg tylnych kół jest dużo łatwiejszy do opanowania, niż poślizg przednich. Poza tym przednie hamują, a tylne tylko przy tym pomagają.A najlepiej mieć dobre opony na wszystkich kołach. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Poślizg tylnych kół jest dużo łatwiejszy do opanowania, niż poślizg przednich. Tu się nie zgodzę. Jest odwrotnie w przypadku laika, czyli 99% użytkowników dróg. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhead Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Poślizg tylnych kół jest dużo łatwiejszy do opanowania, niż poślizg przednich. taa, chyba dla drifterów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 15 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 No co Wy pitolicie? :) Stabilność tylnych kół może pomóc tylko przy tym, żeby lecąc w poślizgu lecieć przodem do przodu, ale niekoniecznie w kierunku pożądanym. Poza tym w przypadku takich "kierowców" wielokrotnie częściej będzie potrzebne hamowanie awaryjne, czyli koła przednie. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 ZIGGI poślizg przednich kół w zakręcie kompensujesz hamowaniem, czyli naturalny odruch każdego kierowcy. W przypadku tyłu jak wpadnie w poślizg, tylko szybka kontra kierą i nie odpuszczanie gazu. To jest znacznie bardziej trudne do wyćwiczenia. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Moto doradca, odcinek chyba 251, robili eksperyment - w sumie nie ma wniosków, ale jest pewne przesłanie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 15 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 ZIGGI poślizg przednich kół w zakręcie kompensujesz hamowaniem, czyli naturalny odruch każdego kierowcy.No właśnie. Tracisz przyczepnośćprzednich kół, walisz w hebel przez co masz jeszcze mniejsze szanse na jej odzyskanie, ale dzięki przyczepności tylnych kół jedziesz do rowu prościutko jak tramwaj po szynach. :) Zajebiście. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 A miało być o ciągnikach i tym ile mogą pociągnąć... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Ziggi, w ostatnim zdaniu sie z Toba zgodze, a w pierwszej to.... :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 No właśnie. Tracisz przyczepnośćprzednich kół, walisz w hebel przez co masz jeszcze mniejsze szanse na jej odzyskanie, ale dzięki przyczepności tylnych kół jedziesz do rowu prościutko jak tramwaj po szynach. :) Zajebiście.Nie tracisz tylko odzyskujesz. Hamujac dociążasz przednią oś, zwiększa się siła tarcia, przez co odzyskujesz przyczepność. Tylko jeden warunek, nie pogłębiać skrętu. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.