Skocz do zawartości

Honda NSR 125 - problem (filmik yt)


ZiomuS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdz szczelność całego układu dolotowego do silnika,Wszystko musi być szczelne,inaczej będą problemy. Do sprawdzenia też dysza główna w gażniku,być może jest zabrudzona,przez co nie podaje tyle paliwa,ile w danym momencie potrzebuje silnik,i dlatego gaśnie przy gwałtownym odkręceniu manetki. Jak jesteś z okolic Rzeszowa to podjedz i ci to ogarne jak nie możesz sobie poradzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 

ale go nie regulowalem

 

a zró to jest bardzo proste i trwa chwilkę a jeśli czyściłem go fachowo czyli rozkręcałeś do śrubki to może być potrzebna minimalna korekta nastaw tymbardziej że tam jest badziewny zużywający się dellorto

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...