SamotnyWilk Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Sprawdz szczelność całego układu dolotowego do silnika,Wszystko musi być szczelne,inaczej będą problemy. Do sprawdzenia też dysza główna w gażniku,być może jest zabrudzona,przez co nie podaje tyle paliwa,ile w danym momencie potrzebuje silnik,i dlatego gaśnie przy gwałtownym odkręceniu manetki. Jak jesteś z okolic Rzeszowa to podjedz i ci to ogarne jak nie możesz sobie poradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 ale go nie regulowalem a zró to jest bardzo proste i trwa chwilkę a jeśli czyściłem go fachowo czyli rozkręcałeś do śrubki to może być potrzebna minimalna korekta nastaw tymbardziej że tam jest badziewny zużywający się dellorto Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.