Skocz do zawartości

RS 50 wyciek oleju


PiotrMSC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyciek naprawiony, to był wałek wyważenia obrotów silnika, simering wymieniony, ale z prawej strony połowę silnika trzeba było rozbierać żeby wyciągnąć. Teraz mam pytanie odnośnie popki paliwa czy jak to nazwać, cały czas się świeci rezerwa, i pytanie czy przez nią tylko przelatuje paliwo, czy ona też pompuje paliwo, załączam zdjęcie jak to wygląda. http://www.fotosik.pl/zdjecie/5c5e08d930066eed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest bak umieszczony względem kranika ? najniższy punkt baku jest wyżej niż gaźnik ? mnie to wygląda na połączenmie zwykłego kranika podciśnieniowego z czujnikiem poziomu paliwa ale mogę się mylić

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo coś takiego się zrobiło że ogólnie motocykl nie odpala, lub bardzo cieżko, i przy kręceniu rozrusznikiem z kolanka wydechowego leje się niesamowicie benzyna, i czy to może mieć związek z tym kranikiem, czy to będzie inna przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Ale czy ta uszkodzona membrana w kraniku ma wpływ na to że silnik nie chce odpalić? Bo nie wiem od czego zacząć, ktoś też może wytłumaczyć na jakiej zasadzie jest mierzony stan paliwa w baku, kiedy się kontrolka zaświeca? Ten czarny pływak co jest osadzony na rurce kranika, on za to odpowiada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pływak odpowiada za zmianę rezystancji na oporniku dzięki któremu odpowiednio wychyla się wskazówka a jeśli nie ma zegarka a jest tylko kontrolka rezerwy (tak zapewne jest u Ciebie) to za zwarcie kontaktronu osadzonego w rurce. Kontaktron zostaje zwarty ponieważ w pływaku jest magnes.

Jak weźmiesz mierni to teraz między przewodami będzie "dzwonić". Zasadniczo ten kranik jest nienaprawialny w kwestii membrany i włącznika rezerwy.

Nie dziwne, ze nie chce zapalic jak jest zalany. Wymień kranik, zawór iglicowy i zażegnasz problem z rozruchem.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak to na to wygląda że mogę zbadać na sucho sprawność czujnika rezerwy. Wyciągam kranik z baku, wpinam go ponownie pod kostkę i jeśli pływak opuszczę na dół kontrolka powinna się zapalić, jeśli pływak podniose do góry kontrolka powinna zgasnąć. A jeśli cały czas się swieci kontrolka to kranik do wyrzucenia, dobrze rozumuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze rozumujesz. Mało tego, zanim wyrzucisz kranik to możesz też zewrzeć styki w kostce po stronie motocykla. Jak wypięty jest kranik z kostki to kontrolka powinna zgasnąć a jak zewrzesz to powinna zaświecić.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak porobiłem i wszystko jasne z tym kranikiem że jest do wyrzucenia, dziwi mnie bardzo że naraz 2 awarie się zrobiły, ten kranik i zawór w gaźniku. Jeszcze takie zapytanie, taka dziwna pierdoła jest na przewodzie paliwowym od podciśnienia, to jest jakiś filterek? Ale jak filtr na przewodzie podciśnieniowym ? https://zapodaj.net/2968b1b919389.png.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak już było wcześniej wiec może poprzedni właściciel zamienił. Już dla upewnienia zrobiłem zdjęcie przewodów przy gaźniku, zaznaczyłem czerwonymi strzałkami, ale powinny być dobrze podłączone, ten prześwitujący do podciśnienia, a ten czarny do gaźnika. Wiec jedynie pozostaje ich zamienić, ale daje zdjęcie dla upewnienia. https://zapodaj.net/f679ddb6bb18f.jpg.html

Edytowane przez PiotrMSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepuszcza, ale zamieniłem go na przewód paliwowy. A ten zaworek iglicowy jest w gaźnik tu jak linka wchodzi od gazu? Bo nie wiem czy będzie konieczne wyciaganie gaźnika. On jest do wymiany, czy po prostu się coś przyciął?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnąłem ten zaworek, i działa ten pstryczek na nim, rusza się złożyłem zpowrotem i dalej się paliwo leje wydechem, udało mi się odpalić na popych ale paliwo na wala, wiec czy mimo tego ten zaworek do wymiany, czy może co innego. https://zapodaj.net/e06b5f49b315e.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...