PiotrMSC Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Wyciek naprawiony, to był wałek wyważenia obrotów silnika, simering wymieniony, ale z prawej strony połowę silnika trzeba było rozbierać żeby wyciągnąć. Teraz mam pytanie odnośnie popki paliwa czy jak to nazwać, cały czas się świeci rezerwa, i pytanie czy przez nią tylko przelatuje paliwo, czy ona też pompuje paliwo, załączam zdjęcie jak to wygląda. http://www.fotosik.pl/zdjecie/5c5e08d930066eed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 a jak jest bak umieszczony względem kranika ? najniższy punkt baku jest wyżej niż gaźnik ? mnie to wygląda na połączenmie zwykłego kranika podciśnieniowego z czujnikiem poziomu paliwa ale mogę się mylić Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Bo coś takiego się zrobiło że ogólnie motocykl nie odpala, lub bardzo cieżko, i przy kręceniu rozrusznikiem z kolanka wydechowego leje się niesamowicie benzyna, i czy to może mieć związek z tym kranikiem, czy to będzie inna przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Kranik podciśnieniowy ma uszkodzoną membranę i zaworek iglicowy w gaźniku przez co leje się paliwo do skrzyni korbowej Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Ale czy ta uszkodzona membrana w kraniku ma wpływ na to że silnik nie chce odpalić? Bo nie wiem od czego zacząć, ktoś też może wytłumaczyć na jakiej zasadzie jest mierzony stan paliwa w baku, kiedy się kontrolka zaświeca? Ten czarny pływak co jest osadzony na rurce kranika, on za to odpowiada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Pływak odpowiada za zmianę rezystancji na oporniku dzięki któremu odpowiednio wychyla się wskazówka a jeśli nie ma zegarka a jest tylko kontrolka rezerwy (tak zapewne jest u Ciebie) to za zwarcie kontaktronu osadzonego w rurce. Kontaktron zostaje zwarty ponieważ w pływaku jest magnes.Jak weźmiesz mierni to teraz między przewodami będzie "dzwonić". Zasadniczo ten kranik jest nienaprawialny w kwestii membrany i włącznika rezerwy.Nie dziwne, ze nie chce zapalic jak jest zalany. Wymień kranik, zawór iglicowy i zażegnasz problem z rozruchem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Czyli tak to na to wygląda że mogę zbadać na sucho sprawność czujnika rezerwy. Wyciągam kranik z baku, wpinam go ponownie pod kostkę i jeśli pływak opuszczę na dół kontrolka powinna się zapalić, jeśli pływak podniose do góry kontrolka powinna zgasnąć. A jeśli cały czas się swieci kontrolka to kranik do wyrzucenia, dobrze rozumuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Dobrze rozumujesz. Mało tego, zanim wyrzucisz kranik to możesz też zewrzeć styki w kostce po stronie motocykla. Jak wypięty jest kranik z kostki to kontrolka powinna zgasnąć a jak zewrzesz to powinna zaświecić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Tak porobiłem i wszystko jasne z tym kranikiem że jest do wyrzucenia, dziwi mnie bardzo że naraz 2 awarie się zrobiły, ten kranik i zawór w gaźniku. Jeszcze takie zapytanie, taka dziwna pierdoła jest na przewodzie paliwowym od podciśnienia, to jest jakiś filterek? Ale jak filtr na przewodzie podciśnieniowym ? https://zapodaj.net/2968b1b919389.png.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Zamieniłeś przewód podciśnienia z paliwowym a to wygląda na filtr. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Ale tak już było wcześniej wiec może poprzedni właściciel zamienił. Już dla upewnienia zrobiłem zdjęcie przewodów przy gaźniku, zaznaczyłem czerwonymi strzałkami, ale powinny być dobrze podłączone, ten prześwitujący do podciśnienia, a ten czarny do gaźnika. Wiec jedynie pozostaje ich zamienić, ale daje zdjęcie dla upewnienia. https://zapodaj.net/f679ddb6bb18f.jpg.html Edytowane 2 Marca 2017 przez PiotrMSC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Faktycznie jest ok. W takim wypadku zobacz czy ten "filtr" przepuszcza powietrze. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Przepuszcza, ale zamieniłem go na przewód paliwowy. A ten zaworek iglicowy jest w gaźnik tu jak linka wchodzi od gazu? Bo nie wiem czy będzie konieczne wyciaganie gaźnika. On jest do wymiany, czy po prostu się coś przyciął? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 W tej kwestii wygoogluj sobie budowę gaźnika i wszystko Ci się rozjaśni. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Wyciągnąłem ten zaworek, i działa ten pstryczek na nim, rusza się złożyłem zpowrotem i dalej się paliwo leje wydechem, udało mi się odpalić na popych ale paliwo na wala, wiec czy mimo tego ten zaworek do wymiany, czy może co innego. https://zapodaj.net/e06b5f49b315e.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.