Jackass Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Zamiast płynu czarna breja. Obstawiam uszczelniacz pompy wodnej.Chciałbym się dowiedzieć czy w chłodnicy oleju jest jakieś uszczelnienie które mogło puścić, poza ewentualnym pęknięciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Zapewne są dwa oringi. Poszukaj w serwisówce. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Nie do końca o to chodziło.Mam jedynie manual Haynesa i tam nie do końca jest to wyszczególnione. Są o-ringi które zabezpieczają przed wyciekiem oleju na zewnątrz. Mnie rozchodzi się o to czy przez chłodnicę olej może się zmieszać z płynem chłodniczym. W większości moto owa chłodnica to jeden odlew i jeśli nie jest pęknięta to olej się nie zmiesza. Co do FZ6 po prostu mam 99% pewności, że tutaj też tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Zerknij na schemat układu chłodzenia ale płyn chłodniczy raczej nie ma dojścia do chłodnicy oleju. Ma swoją chłodnicę, dużo wydajniejszą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.